مدیر کل راه و شهرسازی یزد:

باید حس حضور در جاده‌های استان افزایش یابد

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت‌های نوروزی در ورودی شهرها و نقاط حادثه‌خیز با توجه به بالا بودن آمار واژگونی‌ها در استان، اظهار کرد: حس حضور در جاده‌های استان باید افزایش یابد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا نقصان محمدی» در نشست کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک که با موضوع سفرهای نوروزی برگزار شد، یکی از مهمترین فعالیت‌ها و بخش‌ها برای سال نو، عملکرد کمیته حمل و نقل و ستاد اجرایی خدمات کشور است تا بتوانیم به همشهریان و همچنین مسافران نوروزی خدمات مناسبی ارائه دهیم .

وی با اشاره به ثبت جهانی یزد و احتمال افزایش سفرهای نوروزی به یزد، تاکید کرد: آماده بودن و آماده باش همه دستگاه‌ها می تواند کمک کند تا فضایی ایجاد شود که گردشگران از سفر خود به استان لذت ببرند .

نقصان محمدی در ادامه با تجلیل از فعالیت‌های انجام شده در سال‌های گذشته، ادامه داد: مسئولان اجرایی همیشه هوشیارانه عمل کرده‌اند و امیدوارم امسال نیز بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح موفق عمل کنیم .

وی با اشاره به لزوم افزایش فعالیت نوروزی در موادی ورودی شهرها و نقاط حادثه خیز، ادامه داد: تدابیر و اقدامات لازم جاده‌ای باید توسط دستگاه‌های ذیربط صورت گیرد به خصوص این که آمار واژگونی در استان یزد نیز بالاست.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به لزوم ارائه خدمات رفاهی مناسب در راه‌های استان، اظهار کرد: طبیعتاً هر کدام از دستگاه‌ها دارای کشیک‌های نوروزی هستند که باید حتماً از مجتمع‌های بین راهی استان به ویژه در محورهای مهریز- انار و نائین- یزد بازدید کنند و اقدامات لازم صورت گیرد .

نقصان محمدی در پایان با اشاره به نحوه مدیریت ایستگاه وسایل نقلیه و همچنین بحث کنترل سرعت، ادامه داد: باید حس حضور در جاده‌ها افزایش یابد و امیدوارم بتوانیم سال ۹۷ جاده‌های ایمن و بی‌دغدغه داشته باشیم و خدمات در شان مردم ارائه دهیم.

گفتنی است؛ در این نشست مسئولانی از اورژانس، پلیس راهور،  پخش فرآورده‌های نفتی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرودگاه، راه‌آهن، هواشناسی، میراث فرهنگی، هلال احمر، فرمانداری، حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نیز حضور داشتند.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..