شور و حماسه انقلابی در شهرستان خاتم

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، همزمان با سایر نقاط استان و کشور، صبح روز یکشنبه در شهرستان خاتم برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزمردمان ولایتمدار خاتم با حضوری پرصلابت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر عشق ، ایمان ، وفاداری و بصیرت خود را به نظام و ارزش های الهی و انقلابی نشان دادند .

این راهپیمایی باشکوه در هرات مرکز شهرستان خاتم با حضور امام جمعه ، فرماندار ، روحانیون و خانواده های شاهد و ایثارگران و مردم ولایت مدار از میدان جمهوری اسلامی آغاز تا مسجد جامع هرات ادامه یافت.
در این راهپیمایی امام جمعه هرات در سخنانی گفت: جوانان اعلام می کنند که ما همان جوانان صدر انقلاب هستیم و این راهپیمایی که با حضور میلیونی مردم در سراسر کشور برگزار شده به معنای تجدید میثاق با امام راحل عظیم الشان و با آرمان های شهدا و تجدید میثاق با ولایت فقیه حضرت آیت الله خامنه ای است.
حجت الاسلام محمد علی جعفری افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن یعنی حضور در صحنه یعنی بیداری، گوش به فرمان ولایت یعنی اینکه ما با راه امام تجدید میثاق جهانی می کنیم و در برابر مستکبران می ایستیم و با مشت های گره کرده به دهان یاوه گویان استکباری می زنیم.
وی خاطرنشان کرد: ما با حضور خودمان به دشمنان می فهمانیم شما هنوز ایران را نشناخته اید فکر می کنید با چند ترقه بازی مردم از انقلاب برگشته اند اما هرگز این ملت از انقلاب برنمیگردد زیرا آنها با خون پیمان بسته اند و این انقلاب با خون شهدا امضا شده است.
وی یادآور شد: ما آمده ایم به یاوه گویان بگوییم اگر رهبر اذن جهاد دهد ما از یکدیگر سبقت خواهیم گرفت.
همچنین قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن قرائت شد که بندهای آن مورد تائید مردم قرار گرفت.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شهرستان خاتم واقع شده است.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..