خروش انقلابی مردم یزد و جلوه های یک حضور

راهپیمایی حماسی و به یاد ماندنی مردم شهر یزد در روز 22 بهمن، علاوه بر به نمایش گذاشتن اوج ارادت مردمان دیار قنات و قنوت و قناعت به انقلاب و نظام ، با حاشیه های وصف ناپذیری همراه بود.

به گزارش یزدی نیوزدر این راهپیمایی که از ساعت ۹ صبح آغاز شد و بیش از سه ساعت به طول انجامید، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری و محمدرضا رضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی هم حضور داشتند.

حضور اقلیت دینی زرتشتی یزد هم جلوه خاص و پر نشاطی به راهپیمایی داده بود و آنان اعلام کردند همراه با هموطنان مسلمان خود تا پای جان برای دفاع از ارمان های انقلاب ایستاده اند.
ازدحام جمعیت در مسیرهای منتهی به راهپیمایی منجر به ایجاد ترافیک در این مسیر شده بود.
در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در خیابان امام خمینی (ره) یزد برخی شرکت های خدمات رسان از جمله مخابرات به ارایه خدمات به مشترکان پرداختند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) هم با معرفی طرح هایی از جمله معرفی و حمایت از کودکان یتیم، کمک های داوطلبان را جذب می کرد.
بازار نقاشی پرچم جمهوری اسلامی روی صورت کودکان و حتی برخی بزرگسالان داغ بود و توسط تعدادی از بانوان هنرمند در مسیر راهپیمایی انجام می شد. 
شرکت کنندگان در راهپیمایی پس از طی مسافت خیابانهای قیام، فرخی یزدی و امام خمینی (ره) در میدان شهدا و مقابل تکیه امیرچقماق اجتماع کردند و قطعنامه راهپیمایی قرائت شد.
گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان یزد و محمدرضا گلریز خواننده سرودهای انقلابی کشور نیز در اجتماع راهپیمایان به اجرای برنامه پرداختند.
حضور خبرنگاران محلی و کشوری هم قابل توجه بود و آنها سعی داشتند تمام صحنه های این مراسم را پوشش دهند.
حضور برخی پیرزنان و پیرمردان مسن و کودکان و نوزادان در آغوش والدین هم جلوه خاصی به راهپیمایی امروز داده بود.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..