حضور تماشایی مردم یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن/اجرای زنده سرود انقلابی “وطنم”‌

راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضور پرشور مردم ولایتمدار یزد دقایقی قبل در ۸۰ نقطه یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزمراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۸۰ نقطه استان یزد آغاز شد.

مردم ولایتمدار یزد امسال هم به مانند سال‌های قبل با حضور بسیار پرشور خود، حمایت خود از انقلاب اسلامی ایران را اعلام کردند و به دشمنان نظام اعلام کردند که همیشه روحیه انقلابی در وجود مردم ایران حفظ می‌شود.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز شهر یزد از میدان آزادی(باغ ملی) و چهار راه بعثت آغاز شد و شرکت کنندگان در ابتدای مراسم به قرائت زیارت آل یاسین و زیارت عاشورا پرداختند.

پس از پایان دعا و زیارت، شرکت کنندگان مسیر راهپیمایی را به سمت چهارراه شهدا و سپس میدان امیرچقماق طی می‌کنند و در میدان امیر چقماق اجتماع پرشور مردمی برگزار می‌شود.

سخنران مراسم ۲۲ بهمن در شهر یزد، نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به جمع راهپیمایان پیوست

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دقایقی قبل با حضور در خیابان امام خمینی(ره) یزد، به جمع راهپیمایان پیوست.

شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن برائت خود از دشمنان اسلام و انقلاب را اعلام کردند.

شعار آمریکا، اسرائیل، ننگ به نیرنگتان و شعار آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه از دیگر شعارهای مردم یزد در راهپیمایی امروز یزد است.

سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان یزد اجرا شد

۱۳۵۷ نفر از دانش آموزان یزد به یاد سال ۱۳۵۷ سرود های انقلابی را در میدان امیرچقماق یزد اجرا کردند.

گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان یزدی امسال هم به مانند سال‌های قبل با حضور در میدان امیر چقماق یزد، اقدام به اجرای سرودهای انقلابی کردند.

اجرای سرودهای خاطره انگیز انقلاب امروز توسط دانش‌آموزان یزدی علاوه بر اینکه برای دانش‌آموزان از جذابیت بسیار خاصی برخوردار بود، برای نسل انقلاب هم تداعی گر خاطرات بسیار خوب و پرشور انقلاب بود.

تمام دانش آموزان در این مراسم با لباس‌های متحدالشکل سبز، سفید و قرمز به گونه‌ای ایستادند که نقش پرچم جمهوری اسلامی ایران در میدان امیرچقماق ایجاد شد.

معاون رئیس جمهور به جمع راهپیمایان یزدی پیوست

نهاوندیان معاون رئیس جمهور با حضور در خیابان امام خمینی(ره) به جمع راهپیمایان یزدی پیوست.

معاون اقتصادی رئیس جمهور در طول مسیر راهپیمایی با حضور در خیابان امام و چهار راه شهدا با مردم هم گفت و گویی کرد.

راهپیمایی یزد در حال حاضر با شور و حال بسیار خاصی در حال انجام است و تعداد زیادی از شرکت کنندگان همچنان در خیابان امام خمینی(ره) قرار دارند و به دلیل شلوغی جمعیت نتوانستند به میدان امیرچقماق وارد شوند.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر راهپیمایی

در طول مسیر راهپیمایی، نهادها و دستگاه‌های مختلف اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی کرده و از راهپیمایان پذیرایی کردند.

در ابتدای مسیر راهپیمایی هم تعداد زیادی از شرکت کنندگان با حضور در غرفه‌های صلواتی اقدام به کمک کردن برای پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی کردند.

راهپیمایان یزدی در حالی مسیر راهپیمایی را طی می‌کنند که در دستان بسیاری از افراد به ویژه کودکان، پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران خودنمایی می‌کند.

عروسک ترامپ در یزد به آتش کشیده شد 

راهپیمایان یزدی در طول مسیر راهپیمایی اقدام به سردادن شعارهایی در محکوم کردن اقدامات ضد انسانی ترامپ در یک سال اخیر کردند.

در این راهپیمایی شرکت کنندگان با تاکید بر اینکه اقدامات تروریستی منطقه با حمایت آمریکا انجام می‌شود، این اقدامات را به شدت محکوم کردند.

تعدادی از شرکت کنندگان در اعتراض به این اقدامات آمریکا و اظهار نظرهای ضد انسانی ترامپ عروسک ترامپ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

اجرای زنده سرود انقلابی "وطنم" توسط محمد گلریز در یزد

سرود انقلابی وطنم توسط محمد گلریز خواننده ای که در سال پیروزی انقلاب اقدام به ساخت این آهنگ کرده بود، اجرا شد.

شروع این آهنگ با دست زدن و سر دادن شعارهای متعدد توسط مردم یزد انجام شد و خاطرات سالهای انقلاب برای مردم یزد تداعی شد.

مردم یزد با تحقق قیام خونین ۱۰ فروردین ۵۷ نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایفا کردند و امروز این سرود برای آنها، یادآور خاطرات آن ایام بود.

استاندار یزد وارد مسیر راهپیمایی شد 

محمود زمانی قمی با حضور در جمع مردم ولایتمدار و مومن دارالعباده یزد، راهپیمایی خود در جشن پیروزی انقلاب را آغاز کرد.

وی در مسیر راهپیمایی با همراهی کردن معاون رئیس جمهور اقدام به سمت میدان امیرچقماق حرکت کردند و در جایگاه ویژه مسئولان قرار گرفتند.

علاوه بر استاندار، معاونین وی و جمعی از مسئولان همراه زمانی قمی و نهاوندیان معاون رئیس جمهور بودند و در مسیر، همگام با مردم حرکت می‌کردند.

ارائه خدمات تست قند و فشار خون رایگان به راهپیمایان یزدی

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) یزد، بسیج سلامت و پزشکان یزد و سپاه الغدیر استان یزد با برپایی ایستگاه های سلامتی، اقدام به ارائه خدمات مختلف به راهپیمایان کردند.

در طول این مسیر تعدادی از شرکت کنندگان با حضور در غرفه های سلامت، خدمات بررسی فشار خون، قند خون و قد و وزن خود کردند.

در این غرفه ها همچنین خدمات مشاوره سلامت و تغذیه به افراد حاضر در طول مسیر راهپیمایی داده می شد و در صوریت که فردی نیاز به بررسی های بیشتر داشته باشد، کارت مراجعه به مراکز درمانی به آنها ارائه می شد.

مردم بهاباد حمایت خود از آرمان‌های انقلاب را اعلام کردند

مردم ولایتمدار شهرستان بهاباد با حضور پرشور خود در مسیر راهپیمایی، بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

مردم بهاباد در طول مسیر راهپیمایی شعارهای انقلابی سر دادند و اقدامات ضد انسانی و تروریستی دشمنان اسلام و انقلاب  و در راس آنها آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی را محکوم کردند.

قرائت زیارت عاشورا و دعای آل یاسین، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پاسخگویی به سوالات شرعی مردم بهاباد از دیگر برنامه‌های راهپیمایی امروز در این شهرستان بود.

شعار مرگ بر آمریکا در آسمان ابرکوه طنین انداز شد 

راهپیمایی ۲۲ بهمن ابرکوه با حضور بسیار پرشور مردم و مسئولان برگزار شد و مردم شعار مرگ بر آمریکا را یکصدا در این مراسم طنین‌انداز کردند.

مردم ابرکوه با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود خائن، اقدامات ضد انسانی آنها در برابر مظلومان جهان را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ابرکوه با سردادن شعارهایی تاکید کردند که هیچ زمانی فریب توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورند و همیشه پشتیبانی خود از ولایت فقیه و انقلاب را حفظ می‌کنند.

همراهی مسئولان و نظامیان با مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد

یکی از ویژگی های امروز راهپیمایی یزد حضور پرشور مردم ولایتمدار دارالعباده بود که منجر به پرشدن خیابان های مختلف منتهی به مسیر راهپیمایی شد.

در طول این مسیر علاوه بر مردم، مسئلوان هم با حضور در جمع مردم همبستگی خود با مردم را اعلام کردند و همگام با آنها شعارهای مرگ بر آمریکا سردادند.

در طول این مسیر، سپاهیان و نیروی انتظامی هم همراه با مردم در طول مسیر حرکت می کردند و تاکید کردند که صف 

آهنگ "خجسته باد این پیروزی" به صورت زنده در یزد اجرا شد 

محمد گلریز در دومین اجرای خود در راهپیمایی یزد، آهنگ خاطره انگیز و دلنشین انقلاب یزد را به صورت زنده اجرا کرد.

با شروع اجرای این آهنگ خاطره انگیز، شرکت کنندگان در مراسم پرچم هایی را که در دست داشتند را بالا گرفته و تکان می دادند.

همراه با گلریز، مردم به ویژه افرادی که سن آنها به مراسم های انقلاب می خورد هم اقدام به همخوانی این سرود خاطره انگیز کردند و فضای بسیار خاصی به راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد بخشیدند.

محمدرضا عارف به جمع راهپیمایان یزدی پیوست

رئیس فراکسیون امید مجلس شروای اسلامی با حضور در مسیر راهپیمایی یزد، به جمع بسیار پرشور مردم ولایتمدار یزد در راهپیمایی پیوست.

عارف در مسیر راهپیمایی همراه با مردم حرکت کرد و به وارد میدان امیرچقماق که محل قبور مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس است شد.

رکورد روپایی و حرکات نمایشی با توپ فوتبال در یزد شکسته شد

یکی از ویژه برنامه های راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد، شکست رکورد روپایی و حرکات نمایشی با توپ فوتبال در یزد بود که با استقبال بسیار خوب مردم همراه شد.

محمد حسینی ورزشکار نمایشی یزد در این مراسم با اجرای حرکات نمایشی با توپ، شور و حال بسیار خاصی به این راهپیمایی بخشید و در طول مسیر همراه با مردم اقدام روپایی زد و مسیر راهپیمایی را طی کرد.

وی پس از رسیدن به امیر چقماق با اجرای حرکات نمایشی بیش از یک ساعت توپ را در حالت های مختلف نمایشی حفظ کرد.

اجرای گروه های ورزشی رزمی در مسیر راهپیمایی

رزمی کاران یزد با لباس های متحد الشکل و فرم خود، اقدام به اجرای حرکات نمایشی در طول مسیر راهپیمایی کردند.

مراسم اصلی اجرای حرکات نمایشی در این روز، در بخش ورودی میدان امیرچقماق یزد بود و رزمی کاران در محلی که برای این منظور در نظر گرفته شده بود، حرکات رزمی و نمایشی خود را انجام دادند.

اجرای حرکات فرم، شکستن اجسام سخت و فعالیت های رزمی از جمله اقداماتی بود که توسط این افراد در طول مسیر راهپیمایی انجام شد.

سرود چندزبانه دانش آموزان یزدی در یزد اجرا شد

گروه سرود دانش‌آموزان یزد در پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد، اقدام به اجرای سرود چندزبانه در مسیر راهپیمایی کردند.

در این مراسم، دانش‌آموزان گروه سرود چند زبانه یزد اقدام به اجرای سرودی با محتوایی در ارتباط با ایران اسلامی و ارزش‌های انقلاب کردند.

این سرود به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی توسط چند دانش‌آموز در نقاط مختلف یزد اجرا شد.

بیانیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد قرائت شد

بیانیه راهپیمایی پرشور مردم یزد در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرائت شد.

سعید زارع جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن، بندهای بیانیه ۲۲ بهمن را قرائت کرد.

پس از پایان هر بند، شرکت کنندگان در راهپیمایی تکبیر سر می‌دادند و یک صدا الله اکبر الله اکبر می‌گفتند و به این وسیله بندهای این بیانیه را تایید کردند.

مردم مهریز سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفتند

راهپیمایی پرشور و صلابت مردم مهریز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

مردم شهرستان مهریز امروز با حضور در مسیر راهپیمایی، بار دیگر حمایت خود از آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری را اعلام کردند.

در این راهپیمایی مردم شهرستان مهریز با سردادن شعارهایی، اعلام کردند که تا آخر پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی آن ایستادند و دست از پشتیبانی ولایت فقیه بر نمی‌دارند.

مردم شهرستان مهریز تاکید کردند که توطئه‌های دشمنان برای آنها محرز است و با پیروزی از ولی فقیه حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) همه این توطئه‌ها و فتنه‌ها را نقش برآب می‌کنند.

اعلام مجدد حمایت مردم خاتم از آرمان‌های انقلاب و نظام

مردم ولایت‌مدار شهرستان خاتم راهپیمایی ۲۲ بهمن خود را با شور و خاص بسیاری انجام دادند.

در این راهپیمایی، تعداد زیادی از شهروندان خاتم با حضور در محل‌های راهپیمایی، اعلام کردند که همیشه پشتیبان ولی فقیه و انقلاب باقی می‌مانند و هیچ زمانی دست از حمایت انقلاب بر نمی‌دارند.

مسئولان ارشد شهرستان یزد از امام جمعه و فرماندار تا دیگر مسئولان از دقایق ابتدایی همراه با مردم در راهپیمایی حضور پیدا کردند و شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در پایان این مراسم، بیانیه پایانی راهپیمایی قرائت شد و مردم با شعارهای کوبنده خود، حمایت های خود از آرمانهای انقلاب و اسلام را اعلام کردند.

مردم با پیروی از ولایت فقیه، توطئه دشمنان را خنثی کردند

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاتم با اشاره به اینکه مردم ایران بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند، اظهار داشت: در طول سال‌های پس از انقلاب، مردم با ولایت‌مداری خود و پیروی از فرامین رهبری، جلوی توطئه‌های دشمنان را گرفتند.

وی ادامه داد: امروز جوانان ایران به تمام جهان اعلام می‌کنند که هیچ تفاوتی بین آنها و نسل جوان زمان انقلاب نیست و امروز هم جوانان با ایستادگی کامل در برابر دشمنان، انقلاب را به جلو می‌برند.

امام جمعه هرات خاطرنشان کرد: مردم ایران به دشمنان اعلام کردند که ما همیشه در صحنه هستیم، ما بیداریم و اسیر فتنه‌های گوناگون شما دشمنان انقلاب و اسلام نمی‌شویم.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..