راهپیمایی ۲۲ بهمن| خلق «چِــلّــه تــمــاشــایــی انــقــلاب»؛ ملت ایران: برای «دفــع فــتــنــه» آماده و بیداریم

مردم انقلابی ایران اسلامی با حضوری باشکوه و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر حماسه‌ای وصف‌ناپذیر از بصیرت و ولایتمداری را خلق کرده و چله تماشایی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

به گزارش یزدی نیوزملت بزرگ، بصیر و آگاه ایران اسلامی بار دیگر از ساعت ۹ صبح امروز (یکشنبه) با حضور گسترده و همزمان در سراسر کشور در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

ساحل‌نشینان خلیج فارس ۲۲ بهمن تماشایی را رقم زدند

 مردم استان هرمزگان همگام با سایر هموطنان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضوری حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

شهر‌ها، بنادر و جزایر سراسر استان هرمزگان در این روز مملو از حضور مردم در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

مردم شجاع دیار نخل و آفتاب از شیعه و سنی، هم‌دل و هم‌زبان، صحنه‌های زیبا و به یاد ماندنی از وفاداری به آرمان‌های مقدس شهدا، امام راحل و رهبر ‌انقلاب ‌را در ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند.

مردم بندرعباس حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن در بلوار ساحلی این شهر داشتند و با سر دادن شعار‌های الله اکبر – خامنه‌ای رهبر، لا اله الا الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود خائن، ۲۲ بهمن ماه یوم‌الله، بنیانگذار نهضت روح الله، یاد شهیدان خدا زنده باد، میثاق با شهیدان، میثاق با امام است و اطاعت از رهبری، حفظ خط امام است، پاسخ دندان‌شکنی به تهدید‌های سردمداران کاخ سفید دادند.

برگزاری رژه شناورها در ساحل خلیج فارس نیز از دیگر برنامه‌های ۲۲ بهمن در هرمزگان بود و راهپیمایی ۲۲ بهمن در هرمزگان با قرائت قطعنامه راهپیمایی این روز پایان یافت.

حضور تماشایی مردم سرزمین باب الرضا(ع) در حماسه ۲۲ بهمن ۹۶

مردم استان خراسان شمالی در شهرهای مختلف با حضور حماسی و پر‌شور خود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی در حماسه ۲۲ بهمن ۹۶ تجدید بیعت کردند.

گروه‌های مختلف مردم در شهرهای استان خراسان شمالی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و همچنین کاغذ نوشته‌هایی، پیام خود را به گوش جهانیان و دشمنان نظام اسلامی رساندند و حمایت خود را از نظام مقدس اسلامی با صدای بلند اعلام کردند.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیروان و اسفراین حضور جوانانی که در زمان شکل گیری انقلاب حضور نداشتند چشمگیر بود و اقوام مختلف ترک و کرمانج و تات در استان گنجینه فرهنگ‌ها٬ بار دیگر حماسه‌ای تماشایی را از خود به یادگار گذاشتند.

بانوان و دانشجویان خراسان شمالی نیز با پرچم‌های رنگارنگ ایران اسلامی حضور پر رنگی در راهپیمایی امسال داشتند و حضور آن‌ها در راهپیمایی جلوه ویژه‌ای به راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ داده بود.

مردم همیشه درصحنه خراسان شمالی امروز هم شور و شعور را در هم آمیختند و برای پاسداری از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به میدان آمدند تا جشن حماسی خود را به رخ جهانیان بکشند.

حضور شمار بسیاری از مردم و طنین شعار «مرگ بر آمریکا» علاوه بر نمایش بصیرت، جلوه‌ای از وحدت شهروندان را به نمایش گذاشته است.

حضور خیره‌کننده مردم قزوین در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

راهپیمایی روز پیروزی انقلاب اسلامی ساعت ۱۰ در تمامی شهرستان‌های استان قزوین آغاز شد و مردم خداجوی استان از تمام اقشار در کنار مسئولان در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند.

حضور مردم در این راهپیمایی بیشتر از سال‌های گذشته است به نحوی که تمامی مسیرهای از پیش تعیین شده راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن مملو از جمعیت است.

مردم از همه اقشار پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو، علما و روحانیان، اساتید و اطبا، همه و همه آمده‌اند تا بار دیگر ارزش‌های انقلاب اسلامی را ارج نهاده و با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای تجدید بیعت کنند.

ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در تمام استان قزوین طنین انداز شده و قلب دشمنان را به لرزه درآورده است؛ مردم با صلابت‌ پرچم اراین اسلامی را در دست خود میچرخانند و بدین وسیله ازجار خود را از وابستگی و استعمار فریاد می‌زنند.

حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی امروز قزوینچشم جهانیان را خیره کرده و فکر هر تجاوزی را از سر ابرقدرت‌های جهان محو می‌کند.

حضور پرشور مردم مازندران در حماسه سی و نهمین ۲۲ بهمن

 حماسه حضور مردم مازندران امروز تماشایی بوده و مردم استان بار دیگر حماسه‌ای به بلندای دماوند آفریدند.

مردم ساری امسال با تغییر مسیر راهپیمایی از میدان ساعت تا میدان امام خمینی (ره) ساری با طی مسیری طولانی‌تر بر شور حضور خود در بیست و دومین روز بهمن ۹۶ افزودند.

حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه استاندار مازندران در راهپیمایی امروز در بین راهپیمایان ساری مشاهده شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار است تا دقایقی دیگر به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در میدان امام خمینی(ره) ساری سخنرانی کند.

امروز مرد و زن، پیر و جوان بار دیگر به خیابان‌های شهرها و روستاها آمده و حدود ۶۰ نقطه مازندران از سردترین تا مرطوب‌ترین جای این مازندران علوی تبار شاهد خلق حضور مردم در دفاع از آرمان‌های امام راحل و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه نیز در چالوس خود را به راهپیمایان این شهر رسانده است تا در جمع آن‌ها به سخنرانی بپردازد.

خروش مردم استان ایلام در یوم‌الله ۲۲ بهمن

 راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز در جای‌ جای استان ایلام آغاز شد.

مردم در سراسر استان ایلام، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یکپارچه و پرشور در خیابان‌ها حاضر شده‌اند و با ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، برائت خود از استکبار جهانی را اعلام و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بیعت می‌کنند.

از دیگر شعارهای مردم ایلام می‌توان به شعارهای "الله اکبر"، "22 بهمن‌ماه، یوم‌الله، یوم‌الله"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده" و "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست" اشاره کرد که در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب سر داده اند.

مرد و زن، پیر و جوان و کودک در راهپیمایی دیده می‌شوند و در دست هر کدام از آن‌ها پلاکاردهایی با شعارهای "لبیک یا امام"، "فدائیان رهبریم" قرار دارد و قسمتی دیگر از جمعیت نیز شعارهایی علیه حرکات خصمانه دولت‌های غربی و آمریکا سر می‌دهند.

سنگ تمام مردم آذربایجان در جشن چلّه انقلاب

تبریزنشینان غیور در سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی برای به نمایش گذاشتن اقتدار ایران اسلامی، تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره)، نظام اسلامی و حمایت از رهبر انقلاب به میدان آمده و سنگ تمام گذاشتند.

گروه‌های مختلف مردم در تبریز با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و همچنین کاغذ نوشته‌هایی، پیام خود را به گوش جهانیان و دشمنان نظام اسلامی رساندند و حمایت خود را از نظام مقدس اسلامی با صدای بلند اعلام کردند.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز حضور جوانانی که در زمان شکل‌گیری انقلاب حضور نداشتند اما در پشتیبانی از نظام و انقلاب اثرگذار هستند چشمگیر بود و برخی نیز با در دست داشتن پرچم ایران ‌و بنرهای حاوی فرمایشات رهبر ‌انقلاب، پیام خود را رساندند.

ورزشکاران تبریزی نیز با لباس‌های ورزشی حضور پر‌رنگ در راهپیمایی امسال داشتند که حضور آن‌ها در راهپیمایی با لباس‌های ورزشی جلوه ویژه‌ای به راهپیمایی داده بود.

مردم همیشه درصحنه آذربایجان‌شرقی امروز هم شور و شعور را در هم آمیختند و برای پاسداری از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به میدان آمدند تا جشن حماسی خود را به رخ جهانیان بکشند.

حضور شمار بسیاری از مردم و طنین شعار «مرگ بر آمریکا» علاوه بر نمایش بصیرت، جلوه‌ای از وحدت شهروندان را به نمایش گذاشته است.

هیجان مردم غیرقابل وصف است، در این میان حضور خانواده‌های معزز شهدا و به‌ویژه خانواده‌های شهدای مدافع حرم به این مراسم عطر بوی معنوی بخشیده است. آن‌ها نیز همپای دیگر مردم شعارهای کوبنده سر داده‌اند.

مسیرهای راهپیمایی شلوغ است مردم از سراسر تبریز  آمده‌اند تا بار دیگر مشت محکمی بر صورت یاوه گویان کاخ سفید بکوبند و یادآور شوند که تهدید و تحریم ملت ایران اقدامی نخ نماست.

فرزندان دیار میرزاکوچک در صف نخست دفاع از انقلاب ایستادند

 راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان همزمان با سراسر کشور در سراسر استان گیلان و در مرکز استان در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.

امروز همه آمدند تا یکبار دیگر پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب را ثابت کنند و نشان دهند که مردم گیلان همانند گذشته در صف نخست دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل ایستاده‌اند.

امروز زن، مرد، پیر و جوانان همچون قطره‌ به یکدیگر پیوستند و موج خروشان ملت را تشکیل دادند تا به دشمنان نظام و انقلاب هشدار دهند که اگر خطایی از آن‌ها سر بزند در میان دریای مواج ملت غیور ایران غرق می‌شوند.

حضور امروز مردم ایران و به‌ویژه گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که آن‌ها با تمام وجود آماده "لبیک" گفتن به فرمان نائب امام زمانشان هستند و همانگونه که امام خامنه‌ای فرمودند روزی را در تاریخ رقم زدند که تماشایی و کم‌نظیر بود.

مردم دیارمیرزاکوچک جنگلی بارها و در برهه‌های زمانی حساس نظیر فتنه ۸۸ و فتنه ۹۶ ثابت کرده‌اند که در صحنه دفاع از انقلاب همواره پیشتاز هستند و همیشه جلوتر از استان‌ها برای حفظ کیان انقلاب قیام می‌کنند.

امروز میدان شهدای ذهاب رشت که روزی میعادگاه شهدا و رزمندگان بود، شکوه حضور مردمانی را به نظاره نشست که با وجود تمام معضلات اقتصادی و گله‌مندی‌ها آمدند تا بگویند وجود مشکلات سبب دلسری آنان از آرمان‌ها و خروجشان از مسیر انقلاب نمی‌شود.

یکی از نوجوانان نسل سوم انقلاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم گفت: امروز ما به عشق ولایت‌فقیه در این مراسم شرکت کردیم و خطاب به ترامپ می‌گوییم که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما هرسال پرشکوه‌تر از قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم.

یکی از جانبازان سرافراز گیلانی خطاب به مخاطبان تسنیم عنوان داشت: انقلاب ما برای ماندگاری‌اش خون‌های بسیاری داده است و امروز به رئیس‌جمهور آمریکا اعلام می‌کنیم با اجیر کردن چند نفر و آتش زدن پرچم ایران به جایی نمی‌رسد.

یکی از روحانیون گیلانی نیز در مقابل دوربین تسنیم قرار گرفت و با اشاره به پاسداری ملت ایران از رهبرشان گفت: مشکلات اقتصادی ملت ما را خانه‌نشین نمی‌کند و آن‌ها در برهه‌های زمانی مختلف از انقلاب‌شان دفاع می‌کنند. کم‌کاری برخی مسئولان قطعاً در اراده ملت در دفاع از انقلاب تاثیر ندارد.

شکوه وحدت شیعه و اهل سنت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان آغاز شد.

حضور مردم زاهدان در راهپیمایی ۲۲ از همان لحظات شروع مراسم باشکوه بوده و از همه اقشار در این جشن ملی حضور دارند.

حجت‌الاسلام محمدحسین ابوترابی نیز مهمان ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان است.

نمایش وحدت در جشن ۴۰ سالگی انقلاب

همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، راهپیمایی مردم ولایتمدار و مؤمن استان گلستان آغاز شد، تا بار دیگر با حرکت بصیرت بخش خویش، کاخ ظلم و استکبار را فرو ریزند.

مردم مومن و انقلابی گلستان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی، روحانی و بازاری، نظامی و فرهنگی، ایثارگر و خانواده شهید، کارمند و کارگر بار دیگر به صحنه آمده‌اند تا با فریادهای استکبارستیز خود تجدیدعهد با آرمان‌های امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را به رخ جهانیان بکشانند.

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان گلستان، همگام با سراسر کشور امروز به خیابان‌ها آمده‌اند تا "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" را فریاد زنند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در همه شهرهای استان گلستان، از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد که در گرگان، مرکز استان، مردم، از مسیرها حرکت خود را آغاز کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۴۵ نقطه از شهرها و روستاهای استان گلستان برگزار می‌شود که در گرگان مرکز استان از دقایقی پیش از مسیر چهارراه میدان، میدان شهرداری، خیابان شهدا، چهارراه شهدا به سمت مصلی وحدت گرگان آغاز شده است.

سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گرگان، منوچهر متکی معاون امور بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب‌اسلامی است.

همه اقشار مختلف مردم از جمله کارگران، کارمندان، فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی، دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی حضوری پرشور دارند.

مردم، جوانان، دانشجویان و پیر و جوان در این راهپیمایی حاضر هستند و با حمل پلاکاردهای مختلف، بیعت خود با نظام، امام و رهبری را به‌نمایش می‌گذارند.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان کردستان

 صبح امروز همزمان با سراسر کشور، اجتماع بزرگ و بی‌نظیر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور و گسترده مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه کردستان اعم از شیعه و سنی در سراسر استان کردستان آغاز شد.

در این مراسم به یاد ماندنی مردم همیشه در صحنه کردستان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی، دانش‌آموزان و دانشجویان، روحانی و بازاری، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارمند، کارگر و اقشار مختلف مردم با حرکت پرشور خود بار دیگر به صحنه آمدند و با شعارهای کوبنده و فریادهای استکبارستیز خود همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق فتنه‌گر، «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای» با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند و وحدت، برادری و یکدلی کردستانی‌ها را به رخ دشمنان نظام کشاندند.

مردم آگاه و بابصیرت سنندج که از ساعت‌های صبح زود در میدان آزادی این شهر حضور با شکوه داشتند، بار دیگر آمادگی و پشتیبانی خود را از انقلاب به دنیا نشان دادند و به سمت مسیر راهپیمایی «خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی(ره) و سه‌راه حبیبی» حرکت کردند.

بر اساس گزارش‌های ارسالی خبرنگاران تسنیم از سراسر استان کردستان، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه امسال نیز همانند سال‌های گذشته در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای کردستان برگزار شد و مردم انقلابی و دوستدار نظام جمهوری اسلامی در این استان بار دیگر وحدت، یکپارچگی و عشق و علاقه خود را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن با ندای الله‌اکبر در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

مردم انقلابی و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد امروز ۲۲ بهمن مصادف با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شور و هیجان وصف ناپذیر به خیابان‌ها آمدند تا با امام امت و آرمان‌های بزرگ انقلاب تجدید پیمان کنند.

بنا به گزارش‌های خبرنگاران تسنیم در شهرهای مختلف استان هر لحظه بر خیل عظیم راهپیمایان ۲۲ بهمن اضافه شده و مسیرهای راهپیمایی مملو از حضور عاشقان انقلاب و ولایت شده است.

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه یاسوج از میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی به سمت میدان امام حسین(ع) پیش بینی شده است.

هم‌اکنون ندای "الله‌اکبر" در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد طنین‌انداز شده و راهپیمایان با مشت‌های گره کرده شعار "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده"، "‌ما ملتی دلاوریم پیرو امر رهبریم"، "مرگ بر آل‌سعود"، "مرگ بر آمریکا"، "ما ملتی بصیریم ذلت نمی‌پذیریم" سر می‌دهند.

خروش مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی مردم قم در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و باشکوه مردم همیشه در صحنه استان ، شخصیت‌ها و مسئولان کشوری و استانی آغاز شد.

مردم در این راهپیمایی از مسیرهای ۱۰ گانه سطح شهر با شعارهای "الله‌اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" به حرکت درآمده و در میدان آستانه و میدان مطهری تجمع و پس‌ازآن به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به حرکت در آمدند.

خبابان‌های منتهی به حرم مطهر مملو از جمعیت بوده و مردم با در دست داشتن پرچم‌های کشورمان، بار دیگر در صحنه بودن خود را به رخ جهانیان کشیدند.

شکوه حماسه مردم اردبیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به نمایش در آمد

 امروز خیابان‌های اردبیل مملو از جمعیتی بود که با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه شرکت کرده و باری دیگر عظمت و شکوت ایران اسلامی را به رخ استکبار جهانی کشیدند.

امروز اقشار مختلف مردم از پیر و جوان گرفته تا کودکان خردسال در آغوش والدین در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه شرکت کرده بودند تا بگویند وحدت و همدلی در ایران حرف اول را می‌زند.

مردم ولایتمدار اردبیل از ابتدای صبح خود را به خیابانهای شهر رساندند تا بار دیگر حضور حماسی خود را به همگان نشان دهند که امروز برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی توسط مردم اردبیل رقم خورد.

مردم استان اردبیل با شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و دشمنان نشان دادند و به دنیا ثابت کردند که ملت ایران همیشه تابع ولایت فقیه بوده و با وحدت و همدلی برای پیشرفت و توسعه کشور گام برمی‌دارد.

‌این بار نیز حماسه بزرگی در اردبیل رقم خورد و مردم ولایتمدار و شهیدپرور اردبیل حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باحضور حماسی خود خلق و به جهانیان ثابت کردند که وقتی پای عزت و شوکت ایران اسلامی در میان باشد جای هیچ شوخی نیست.

امروز خیابانهای اردبیل جایی برای سوزن انداختن نداشت و همه آمده بودند تا بصیرت و وحدت ملت ایران را به دنیا نشان دهند و بگویند که هیچ کشوری نمی‌تواند حتی نگاه چپ به ایران داشته باشد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال به صورت باشکوه و باحضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، مسئولان استان، فرماندهان دستگاههای نظامی و انتظامی برگزار شد و امروز یک روز به یاد ماندنی برای مردم اردبیل بود که در تاریخ ثبت شد.

‌علاوه بر مرکز استان اردبیل در شهرها، بخش‌ها و روستاهای اردبیل نیز امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به صورت باشکوه برگزار شد تا مردم ولایتمدار استان در جای جای این دیار ولایتمداری و بصیرت خود را به همگان ثابت کنند.

امروز پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مردم اردبیل ولایتمداری، بصیرت، وحدت و همدلی بود که همه یکصدا و در زیر یک لوا این مهم را ثابت کردند.

پرچم جمهوری اسلامی ایران در دستان جوانان و نوجوانان اردبیلی برافراشته بود و با در دست داشتن این پرچم جوانان و نوجوانان امروزی به کشورشان افتخار می‌کردند و در واقع این مهم خواری در چشم دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی بود.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در استان مرکزی آغاز شد

 مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز از ساعت ۱۰ در جای جای سرزمین آفتاب، استان مرکزی آغاز شد.

اقشار مختلف مردم متدین، متعهد، انقلابی و ولایتمدار شهر اراک صبح امروز از مسیر از پیش تعیین شده از میدان شهدا به سمت خیابان محسنی، از خیابان محسنی به سمت خیابان شهید ادبجو، از خیابان ادبجو به سمت میدان البرز و از آنجا حضور در محل تجمع مردمی در مصلی بیت‌المقدس اراک، راهپیمایی خود را آغاز کرده‌اند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آن مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی است.

بر اساس گزارش های ارسالی خبرنگاران تسنیم از شهرستان های استان مرکزی، دیگر شهرها و روستاهای استان از خمین زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تا محلات قطب گل ایران و دلیجان سرزمین کار و تلاش، تا ساوه سرزمین یاقوت‌های سرخ و زرندیه و فراهان و تفرش سرزمین کهن بزرگان و مفاخر، از کمیجان سرسبز تا شازند و خنداب قطب بکر گردشگری طبیعی استان نیز در روز ۲۲ بهمن شاهد حضور حماسی مردم بوده و مردم این مناطق حضوری چشم‌گیر و حماسی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دارند.

مردم سرزمین آفتاب از ساعتی پیش از آغاز رسمی مراسم همدلانه و شانه به شانه هم در صفوف مستحکم راهپیمایی حضور یافته تا حضور حماسی دیگری را در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی رقم بزنند.

مردم اراک و شهرهای استان مرکزی در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از جبهه استکبار و صهیونیست جهانی اعلام کردند.

راهپیمایی مردم شور و شعور حسینی در چله انقلاب آغاز شد

مردم پایتخت شور و شعور حسینی در چهلمین طلوع انقلاب اسلامی به میدان آمدند تا حضوری پرشورتر از هر سال در ۲۲ بهمن را به نمایش بگذارند.

در حالی که چشم جهانیان در ۲۲ بهمن به جای جای میهن اسلامی دوخته شده، حضور چشمگیر مردم در دیار غواصان دریادل برای تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب خیره‌کننده است.

مردم ولایی از همه قشرها و سن‌ها با اتحاد و همدلی مشت‌های خود را گره کردند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر‌می‌دهند تا انزجار خود از مستکبران را اعلام کنند.

راهپمایی مردم از چهارراه امیرکبیر آغاز شده و تا امامزاده سید ابراهیم(ع) حرکت می‌کنند و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم زنجان سخنرانی خواهد کرد.

راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن در استان خوزستان آغاز شد

 همزمان با به‌صدا در آمدن بانگ الله‌اکبر ندای رسای بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، رهبر کبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیعت با ولی‌فقیه مردم همیشه در صحنه خوزستان با آماده کردن پرچم‌ها سه رنگ مزین به نام "الله‌اکبر" برای آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را آماده کردند.

صبح امروز مردم غیور کلانشهر اهواز فارغ از رنگ و نژاد، قومیت و لباس با نهادن دست در دست یکدیگر با هم شعار اتحاد را فریاد زدند و حماسه‌ای دیگری خلق کردند. امروز حماسه‌ای از جنس برادری، حمایت از آرمان‌های انقلاب و بستن دهان استکبار توسط مردم اهواز خلق شد.

همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌ بودند باید امسال حماسه‌ای تماشایی را به یادگار بگذاریم کودکان با شعارهای انقلابی "زنده باد ایران، جانم فدای آقا‌" و مادرانی که با در دست داشتن عکس‌ مدافعانی که ادامه زندگی خود را در دفاع از انقلاب، ائمه اطهار(ع) و یکپارچه‌کردن صلح و دوستی در جهان دیده بودند‌، مسیر راهپیمایی از فلکه مولوی به سمت نادری و جایگاه سخنرانی را بسیار  تماشایی کرده‌اند.

برافراشته شدن پرچم‌ ایران بر فراز رودخانه کارون و حضور خانوادگی شهروندان اهوازی در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۶ از دیگر برنامه‌های تماشایی این حماسه ماندگار است.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در دیار ‌علم و ادب

مردم دیار علم و ادب، طلای سرخ همزمان با آغاز چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند تا به ندای معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی  لبیک گویند.

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ‌در اقصی نقاط ایران ‌به ویژه شهرهای استان خراسان‌جنوبی از دقایقی پیش  از مسیرهای تعیین شده آغاز شد.

مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار خراسان جنوبی‌، زن و مرد، پیر و جوان، کودک و نوجوان همه به خیابان‌ها آمده‌اند تا با شهدای انقلاب تجدید پیمانی دوباره انجام دهند.

شرکت‌کنندگان در مسیرهای مختلف راهپیمایی با در دست داشتن پرچم زیبای ایران و پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حضور دارند تا بار دیگر انزجار قلبی خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

مراسم راهپیمایی پرصلابت ۲۲ بهمن در شهرستان بیرجند مرکز خراسان‌جنوبی دقایقی پیش از میدان شهدا آغاز و به‌طرف خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و سپس در میدان قدس این شهر گردهم می‌آیند تا چله انقلاب اسلامی ایران را جشن بگیرند.

قرار است در میدان قدس شهر بیرجند حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم سخنرانی کند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم بام ایران در ۱۴۲ نقطه آغاز شد

 مراسم سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

مردم در بام ایران از ساعات اولیه صبح در مسیرهای از قبل مشخص شده برای راهپیمایی ۲۲ بهمن مستقر شدند تا مردم و مسئولان این دیار حماسه‌ای دیگر به همراه مردم سراسر کشور رقم بزنند.

شعار "مرگ بر آمریکا" لحظه به لحظه با صداهای بلندتری در آسمان بام ایران می‌پیچد و مردم با بیان این شعار انزجار خود از جنایت‌های استکبار جهانی را به جهانیان نشان می‌دهند.

در دیگر شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری مردم با پلاکاردها و کاریکاتورهایی از دولت آمریکا اعلام انزجار کردند

همزمان با سراسر کشور مردم غیور و شهید پرور و اقشار مختلف ترک، لر و فارس سراسر استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت کردند.

راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله ۲۲ بهمن در ارومیه آغاز شد

 مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز از ساعت 9 و 30 دقیقه در جای‌جای استان پهناور آذربایجان غربی آغاز شد.

مردم در سراسر استان آذربایجان غربی، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یکپارچه و پرشور در خیابان‌ها حاضر شده‌اند و با ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل،  برائت خود از استکبار جهانی را اعلام و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بیعت می‌کنند.

از دیگر شعارهای مردم ارومیه می‌توان به "آذربایجان جانباز انقلاب‌دان آیریلماز" و "آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی" اشاره کرد.

مرد و زن، پیر و جوان و کودک در راهپیمایی دیده می‌شوند و در دست هر کدام از  آن‌ها پلاکاردهایی با شعارهای "لبیک یا امام"، "فدائیان رهبریم" قرار دارد و قسمتی دیگر از جمعیت نیز شعارهایی علیه حرکات خصمانه دولت‌های غربی و آمریکا سر می‌دهند.

راهپیمایی شهر ارومیه از محل میدان ولایت فقیه آغاز شده و راهپیمایان در میدان  انقلاب تجمع می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی (ره) سخنران امروز راهپیمایی ارومیه است.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان یزد

مراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران دقایقی قبل در ۸۰ نقطه استان یزد آغاز شد.

مردم ولایتمدار یزد امسال هم به مانند سال‌های قبل با حضور بسیار پرشور خود، حمایت خود از انقلاب اسلامی ایران را اعلام کردند و به دشمنان نظام اعلام کردند که همیشه روحیه انقلابی در وجود مردم ایران حفظ می‌شود.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز شهر یزد از میدان آزادی(باغ ملی) و چهار راه بعثت آغاز شد و شرکت‌کنندگان در ابتدای مراسم به قرائت زیارت آل یاسین و زیارت عاشورا پرداختند.

پس از پایان دعا و زیارت، شرکت کنندگان مسیر راهپیمایی را به سمت چهارراه شهدا و سپس میدان امیرچقماق طی می‌کنند و در میدان امیر چقماق اجتماع پرشور مردمی برگزار می‌شود.

سخنران مراسم ۲۲ بهمن در شهر یزد، نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور است.

شکوه حضور در دیار هگمتانه

 مردم مومن و انقلابی استان همدان، همگام و همراه با سایر مردم ایران اسلامی در چهلمین بهار آزادی در جاجای این استان، همه از مرد و زن، پیر و جوان از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند تا با تجدید پیمانی مجدد با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، اعتقاد و وفاداری خود را به نظام اسلامی به منصه ظهور برسانند.

در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن مردم همدان که همه بدون در نظر گرفتن هر نوع گرایش و جناح‌بندی در آن حاضر هستند اهتزاز پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی و تصاویر امام(ره) و مقام معظم رهبری بیش از پیش به چشم می‌آید.

طنین فریاد "الله اکبر" و "مرگ بر آمریکا" توسط راهپیمایان بویژه جوانان نسل سوم و چهارم، نوید بخش پیش‌رو بودن روزهای پیشرفت، سعادت و سربندی ملت ایران است.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در دیار قومس

 راهپیمایی ۲۲ بهمن لحظاتی پیش در سراسر استان سمنان آغاز شد و مردم با حضور کم‌نظیر خود در این جشن بزرگ ملی بار دیگر با امام خمینی (ره) و آرمان‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

مردم سمنان با مشت‌های گره‌کرده خود بر دهان یاوه‌گویانی که درصدد تخریب این انقلاب شکوهمند هستند می‌کوبند و ندای " مرگ بر آمریکا "، مرگ بر اسرائیل "، مرگ بر منافق فتنه‌گر " را سر می‌دهند.

مردم استان سمنان امروز غرق در شورونشاط هستند و انقلاب اسلامی ایران را در آستانه ۴۰ سالگی‌اش جشن می‌گیرند.

دشمنان انقلاب اسلامی ایران حماسه حضور مردم را در ۲۲ بهمن ۹۶ باید ببیند و بدانند که نابودی این انقلاب تنها در خواب ممکن می‌شود.

در سمنان از میدان سعدی تا میدان امام خمینی (ره) سمنان با گام‌های مردم سمنانی شکوه پیروزی به سراسر جهان نمایان می‌شود.

مردم آمده‌اند تا بگویند پایبند اعتقادات و آرمان‌های انقلابی و اسلامی خود هستند و هرگز اجازه نفوذ و تعدی را به دشمنان نمی‌دهند.

این انقلاب با حمایت و پشتوانه مردم ایران اسلامی همواره تا زمانی که متصل به رهبری ولی‌عصر (عج) بشود پابرجا است و دشمنان رویا تخریب آن را از سر بیرون کنند.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن بوشهر با ندای الله‌اکبر و مرگ بر آمریکا‌

در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم همیشه در صحنه بوشهر امروز در با شور انقلابی به صحنه آمدند تا نشان دهند همچنان انقلابی هستند.

وارثان شهید رئیسعلی دلواری در  جشن ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن را با اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری آغاز کردند.

راهپیمایی در ۳۷ شهرها و بیش از ۹۰ روستاهای استان بوشهر از ساعت ۹ صبح آغاز شد و مردم در صفوف متحد و یکپارچه اقتدار و صلابت خود را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

مردم همیشه در صحنه بوشهر صبح امروز چون امواج خروشان خلیج‌فارس و مانند قامت نخل‌های سربلند، به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر بیعت خود را با ولایت اعلام کنند.

مردم همیشه صحنه بوشهر که راهپیمایی خود را از بسیج مرکزی آغاز کرده‌اند در پیشاپیش صفوف متحد آنان آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، آیت‌الله سید احمد خاتمی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نیروهای مسلح‌، خانواده معظم شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور دارند.

راهپیمایان بوشهری با سردادن شعارهایی همچون الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، منافق و فتنه‌گر با کفر هم صدایند، دشمن انقلابُ و  مزدور آمریکایند، فتنه‌گران بدانند، ما از آنها بیزاریم، برای دفع فتنه آماده و بیداریم، راه نفوذ دشمنان مسدود است سازش با فتنه‌گران مردود است، دستور کار دشمنان حمایت از فتنه‌گران، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده‌، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی میثاق دوباره  خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

در مسیر راهپیمایی بوشهر، یک فروند بالگرد بر فراز آسمان شهر بوشهر راهپیمایان بوشهری را گلباران  می‌کند.

شعارهای ما امت محمدیم پیرو خط رهبریم، نه سازش نه تسلیم پیام ملت ماست، اطاعت از رهبری ضامن عزت ماست، شعاری بود که شیرزنان بوشهری با مشت‌های گره کرده فریاد می‌زنند.

در پایان این راهپیمایی در میدان رئیسعلی دلواری در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی از اعضای مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم بوشهر سخنرانی می‌‌کند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان مرزداران غیور آغاز شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دقایقی پیش در استان کرمانشاه آغاز شد و مردم شیعه و سنی این استان مرزنشین در مسیرهای راهپیمایی حاضر شدند.

اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار شهر کرمانشاه  از مسجد جامع به سمت چهارراه بسیج راهپیمایی خود را آغاز کرده‌اند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آنها مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی است.

شروع مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای سرپل‌ذهاب، روانسر، ثلاث باباجانی، کنگاور، اسلام‌آباد غرب و هرسین از ساعت ۱۰ بوده و در سرپل‌ذهاب از میدان امام خمینی(ره) به سمت چهارراه احمدابن اسحاق(ره)، در روانسر از مقابل بانک ملت به سمت فرمانداری، در ثلاث باباجانی از میدان معلم به سمت الله‌اکبر، در کنگاور از میدان حضرت امام خمینی(ره) ـ خیابان شهدا ـ میدان آیت‌الله عراقی ـ بلوار انقلاب ـ خیابان شریعتی به سمت میدان آزادی، در اسلام‌آباد غرب از میدان حضرت امام خمینی(ره) به سمت خیابان آموزش و پرورش و در هرسین از میدان آزادی به سمت مسجد آیت‌الله حجتی است.

شروع مراسم در شهرهای صحنه، گیلانغرب، قصرشیرین، دالاهو و جوانرود از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه و در صحنه از خیابان مولوی ـ چهل‌متری معلم به طرف مسجد امام حسین(ع)، در گیلانغرب از میدان ۲۲بهمن به سمت میدان توحید، در قصرشیرین از در اداره کل جهاد کشاورزی ـ بلوار کربلا به سمت میدان مهدیه، در دالاهو از مسجد المهدی(عج) به سمت میدان سپاه و در جوانرود از میدان مولوی ـ خیابان ۲۲بهمن به سمت میدان بسیج است.

در شهر پاوه راهپیمایی از ساعت ۹ صبح شروع شده و از میدان شهدا به سمت میدان مولوی و در شهر سنقر راهپیمایی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان سپاه به سمت میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

راهپیمایی مردم استان فارس برای خلق چِلّه تماشایی انقلاب آغاز شد

 در این مراسم مردم همیشه در صحنه استان فارس با طی مسیرهای مختلف در میدان اصلی شهر و دیار خود جمع می‌شوند تا بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، شهدای عزیز و امام راحل (ره) تجدید بیعت کرده و اعلام کنند همواره در خط ولایت استوار می‌مانند.

شهروندان شیرازی نیز راهپیمایی را از سه  مسیر آغاز کرده و در حال حرکت به سمت انتهای مسیر در میدان آزادی هستند تا آنجا نیز  سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی را بشنوند.

راهپیمایی مردم شیراز از چهارراه پانزده خرداد (پارامونت) آغاز شد که در این زمینه سه مسیر فرعی برای رسیدن به محل تجمع تعیین شده و در ادامه از چهارراه پانزده خرداد به سمت میدان آزادی در شیراز انجام می‌شود.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات ویژه کودکان، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزی از برنامه‌های جانبی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز است.آری امروز حضور تماشایی و دیدنی مردم فارس در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، آن هم با سلائق مختلف بدون شک، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

براساس این گزارش، شبکه استانی فارس نیز راهپیمایی باشکوه شیرازی‌ها را از پنج نقطه به تصویر کشیده است. همچنین این مراسم از شهرستان‌های کازرون و جهرم که تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب داشته و در آن حکومت نظامی بوده به صورت زنده از شبکه فارس روی آنتن تلویزیون می‌رود.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد مقدس

 راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن در استان خراسان‌رضوی همزمان با سراسر کشور امروز از ساعت ۹ صبح آغاز شد.

مردم در سراسر استان خراسان رضوی، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یکپارچه و پرشور در خیابان‌ها حاضر شده‌اند و با ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، برائت خود از استکبار جهانی را اعلام و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بیعت می‌کنند.

مردم مشهد نیز در راهپیمایی امروز با شور و حرارت خاصی حاضر شده‌اند و به سمت بارگاه منور رضوی در حال راهپیمایی هستند.

تجمع پایانی ۲۲ بهمن در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود و قرار است نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان سخنران پایانی در این مراسم در جمع راهپیمایان حضور پیدا کند.

راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله ۲۲ بهمن در اصفهان آغاز شد

 مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز از همزمان با سراسر کشور در جای جای استان پهناور اصفهان آغاز شد.

اقشار مختلف مردم متدین، متعهد، انقلابی و ولایتمدار شهر اصفهان صبح امروز از مسیرهای هشت‌گانه از پیش تعیین شده به سمت میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی خود را آغاز کرده‌اند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آن مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی است.

مردم نصف‌جهان از ساعتی پیش از آغاز رسمی مراسم همدلانه و شانه به شانه هم در صفوف مستحکم راهپیمایی حضور یافته تا حضور حماسی دیگری را در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی رقم بزنند.

مردم اصفهان در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از جبهه استکبار و صهیونیست جهانی اعلام کردند.

در سایر شهرستان‌های سطح استان نیز همزمان با اصفهان راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن آغاز شده است.

راهپیمایی چهلمین طلوع فجر انقلاب اسلامی در البرز آغاز شد

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان البرز با حضور امت حزب‌الله آغاز شد. امروز مردم استان البرز دوشادوش تمام ایران اسلامی  ِچله انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

در کرج مردم از ۳ مسیر در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند. مسیر اول از میدان شهدا، میدان سپاه، بلوار جمهوری اسلامی، میدان جمهوری اسلامی، مسیر دوم تظاهرات مردم انقلابی کرج از میان‌جاده، سه‌راه رجایی‌شهر، میدان سپاه، بلوار جمهوری اسلامی به میدان جمهوری اسلامی می‌رسد و مسیر سوم برای راهپیمایی از  فلکه اول رجایی‌شهر شروع و به بلوار ماهان، میدان جمهوری اسلامی ختم می‌شود که هم اکنون خیل جمعیت در این مسیرها دیده می‌شود.

 مرد و زن، پیر و جوان و کودک در راهپیمایی دیده می‌شوند و در دست هر کدام از آن‌ها پلاکاردهایی با شعارهای "لبیک یا امام"، "فدائیان رهبریم" قرار دارد و قسمتی دیگر از جمعیت نیز شعارهایی علیه حرکات خصمانه دولت‌های غربی و آمریکا سر می‌دهند.

آغاز تماشایی راهپیمایی ۲۲ بهمن در دیار زاگرس

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان آغاز شد.

مردم ولایی و شهیدپرور لرستان از ساعات ابتدایی صبح خود را برای مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده کردند تا ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حضور خود در صحنه‌های حراست از آرمان‌های این انقلاب به نمایش بگذارند.

مردم انقلابی استان لرستان آمده‌اند تا بار دیگر با آرمان‎های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری لبیک‌ گویند و تجدیدعهد ببندند و با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سردادن شعارهای همیشگی "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود از جنایت‌های استکبار جهانی را به دنیا نشان دهند.

اقشار مختلف مردم راهی میعادگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن در لرستان شده‌اند تا صحنه دیگری از وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران را رقم بزنند و با این حضور باشکوه خود بر وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت‌فقیه تأکید کنند.

شرکت‌کنندگان در مسیرهای مختلف راهپیمایی با در دست داشتن پرچم زیبای ایران و پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حضور دارند تا بار دیگر انزجار قلبی خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

 

بخش نظردهی بسته شده است..