رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:

خاورمیانه بدون ایران، روی امنیت و آسایش نخواهد دید

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر، خاورمیانه بدون ایران، روی امنیت ، آسایش ، عزت ، آزادی و سربلندی را نخواهد دید.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام سید رضا اکرمی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در اردکان یزد با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه در ۳۹ سال پیش آمریکا از منطقه بیرون رفت و ایران به امنیت ، آزادی ، سربلندی و عزت رسید افزود: در سال ۵۷ استبداد از بین رفت و به استقلال رسیدیم .

وی گفت: در ۲۲ بهمن سال ۵۷ ، امام (ره)، جهان را تکان داد ، در جهانی که ضد خدا و به سمت کمونیسم ، سوسیالیسم ، صهیونیسم و ماتریالیسم گرایش داشت اسلام را مطرح کرد .
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهور، با بیان اینکه امام (ره) با شجاعت و جرات، ندای الله اکبر سر داد تصریح کرد: آن حضرت، خدا ، قرآن و دین را در جهان احیا کرد .
اکرمی اظهار کرد: در مجله فرانسوی در سال ۵۷ عکس تمام قد امام را بر صفحه مجله آوردند و نوشتند این شخص، جهان را تکان داد و به تعبیری یک معجزه رخ داد .
این مسئول یادآور شد: امروز ۳۹ سال از پیروزی انقلاب می گذرد و با مقایسه آن با قبل از انقلاب می فهمیم که تا ۴۰ سال قبل، ایران ما وابسته و برده و استعمار زده بود ، رضاخان و فرزندش از غرب سخن می گفتند ، باج به انها می دادند ، نفت و گاز به امریکا و شوروی می دادند ، روستاها به فراموشی سپرده شده و بردگی و استبداد حاکم بود.
وی اظهار کرد : درسال ۵۷ شعار الله اکبر، استقلال ، اقتدار ، سربلندی و عزت به میان امد .
اکرمی گفت: در سال ۵۷خاندان پهلوی و شاهنشاهی از منطقه بیرون رفتند ، در لبنان و یمن مساله مرگ بر امریکا و عزت و سر بلندی مردم آنجا مطرح شد و ایران در معادلات، نقش کلیدی و اساسی پیدا کرد .
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: هم اکنون ایران به خوداتکایی ، خودکفایی و درون نگری رسیده و استعدادها و ظرفیت هایش در این منطقه زیاد است که امیدواریم به اقتصاد مقاومتی ختم شود .
اکرمی با بیان اینکه ایران باید به استقلال سیاسی ، فکری ، دانشگاهی ، تجاری ، فرهنگی برسد و از ورود قاچاق جلوگیری و با کنترل مصرف ، واردات را کم کند تا به استقلال های مورد نظر دست یابد افزود: در ۲۲ بهمن ماه با خدا و خودمان عهد ببندیم که به خودمان متکی و به تولید بپردازیم .
اردکان ۹۸ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع است. 

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..