“نهاوندیان” سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات یزد گفت: معاون اقتصادی رئیس‌جمهور سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد است.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی در نشست خبری با خبرنگاران یزد با اشاره به اینکه رسانه‌ها رسالت پیغمبران را برعهده دارند، اظهار داشت: یک رسانه و افرادی که قلم در دست هستند باید این را بدانند که مدادشان اگر در مسیر خودش قرار گیرد، تحت عنوان پیغمبران فعالیت کرده است.

وی جایگاه رسانه‌ها را مقدس دانست و تصریح کرد: اگر در دنیا نگاه کنیم می‌بینیم که همین رسانه‌ها هستند که دنیا را می‌چرخانند و می‌توانند سرنوشت دنیا را تغییر دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد یوم الله ۲۲ بهمن را یک روز مقدس در تاریخ انقلاب و اسلام دانست و گفت: اگر تاریخ بشر را ورق بزنیم چنین روزی را مشاهده نمی‌کنیم که در یک کشوری با وجود این سطح دشمنی‌ها و عداوت ها، نه تنها ایستادگی پرشور مردم حفظ شد بلکه به سراسر جهان هم صادر شده است.

فخرالدینی به دشمنی‌های  بسیاری که استکبار جهانی علیه انقاب اسلامی ایران داشته و دارد اشاره کرد و افزود: این دشمنی‌ها از قبل پیروزی انقلاب وجود داشته و الان هم بدون تغییر و به صورت چندین برابر قبل از انقلاب وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا چنین حضور پرشور مردمی که در ۲۲ بهمن تحقق پیدا می کند را نمی‌توان یافت تاکید کرد: حساسیت تصویری راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های قبل بسیار زیاد شده و لازم است که نسبت به این موضوع توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: نهاوندیان معاون رئیس جمهور امسال در آیین راهپیمایی پرشور مردم در ۲۲ بهمن سخنرانی می‌کند.

فخرالدینی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سال انقلاب قرار گرفتیم، گفت: عدد ۴۰ در ارزشهای ما نشانه بلوغ و پختگی است و باید سعی کنیم با بررسی عملکردی که در طول سال‌های پس از انقلاب داشتیم، نسبت به رفع نقاط ضعفی که در کارمان وجود داشته عمل کنیم.

وی بر اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم تاکید کرد و ادامه داد: امروز بیش از هر چیزی در جامعه نیازمند وحدت، اتحاد و انسجام هستیم و باید در راستای این موضوع حرکت نماییم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب امروز تمام توان خود را به کار بستند و فهمیده‌اند که باید با یکدیگر برای مقابله با انقلاب متحد باشند و تمام ظرفیت‌های خود را در این زمینه وارد کرده‌اند، ما هم باید برای مقابله با این حرکت‌های آنها متحد باشیم تا توطئه‌های آنها همچون سا‌ل‌های قبل نقش برآب شود.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..