استاندار یزد:

گروه ها و جریان های سیاسی برای یافتن زبان مشترک تلاش کنند

استاندار یزد گفت: گروه ها و جریان های مختلف فکری و سیاسی باید برای یافتن زبان مشترک با یکدیگر تلاش کنند و کارامدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عمل نشان دهند.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی روز چهارشنبه در نشست بررسی تحلیلی اوضاع سیاسی و امنیتی کشور و ضرورت اتحاد و انسجام ملی با تاکید بر اینکه کارامدی نظام به صرف سخن گفتن نشان داده نمی شود، افزود: برای نشان دادن کارامدی باید نقاط ضعف به قوت تبدیل شود.

وی، هماهنگی با محیط اطراف، احساس رضایت در دستیابی به اهداف، عدالت و حفظ الگو و انسجام را از جمله ویژگی های نظام اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد: آموزش پرورش و خانواده به عنوان نهادهای مهم در تولید تعهد به شمار می آیند و باید به این مهم توجه ویژه ای شود.
استاندار یزد تصریح کرد: برخی افراد در حالی برای غیرحقیقی کردن فضای مجازی از یکدیگر پیشی می گیرند که این فضا حقیقت جامعه کنونی است.
وی افزود: رمز ماندگاری انقلاب تابع اخلاق و دین دانستن سیاست است و باید این موضوع مورد توجه جدی مسئولان و جریان های سیاسی قرار گیرد.
استاندار یزد با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: این نهضت به مرحله بلوغ رسیده و باید اقتضائات و انتظارات ۴۰ سالگی و کارامد بودن نظام بروز و ظهور یابد.
زمانی قمی با بیان اینکه در نشستهای خصوصی استان تمجید و گاهی تملق مشاهده می شود ادامه داد: در این نشستها باید بیشتر به نقد فعالیتها و عملکرد مسئولان و در جامعه، امید و نشاط پراکنده شود.
استاندار یزد گفت: بیکاری، اصلی ترین مساله کشور در حوزه اقتصاد است، چرا که با رفع آن، بسیاری از مشکلات دیگر مرتفع می شود.
زمانی قمی افزود: فعالان سیاسی و مسئولان نباید با اظهارات و رفتارهای خود انتظارات و مطالبات مردمی را افزایش دهند؛ دولت ها می آیند و می روند اما آنچه باقی می ماند نظام جمهوری اسلامی است.
وی با تاکید بر اهمیت رضایت مردم بر عملکرد مسئولان تصریح کرد: مسئولان باید رضایت مراجعه کنندگان به خود را براورده کنند و فضای امید و نشاط در جامعه حاکم شود. 

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..