بخشدار زارچ:

کانون‌های مساجد، جذب جوانان و نوجوانان را در اولویت قرار دهند

بخشدار زارچ با اشاره نقش مساجد در توسعه فرهنگ اجتماعی، گفت: کانون‌های مساجد، جذب جوانان و نوجوانان را در اولویت خود قرار دهند .

به گزارش یزدی نیوز«علیرضا عرشیان» در نشستی با مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قابلیت‌های بسیار زیادی در مساجد دارد که توسعه فرهنگی و اسلامی و تربیت اسلامی در بین اقشار جامعه و جذب اکثریت مردم به سمت مساجد را در خود دارد .

وی افزود: کانون‌های مساجد می‌توانند با برنامه‌های مختلف فرهنگی به نوعی در راستای تربیت اسلامی خانواده ها گام بردارد و با آموزش به اقشار مختلف جامعه از جمله بانوان به نوعی در زمینه تربیت اسلامی گام بردارد.

بخشدار زارچ گفت: ما معتقدیم که امروز ما شاهد حضور کمتر مردم در مساجد هستیم که بایستی با برنامه ریزی به نوعی عموم مردم را در مساجد جذب کنیم .

عرشیان تصریح کرد: کارکرد کانون‌های مساجد به خصوص در بحث بانوان به نوعی کارکرد مفید خود را نداشته است که بایستی با آسیب شناسی به نو،عی جذابیت را ایجاد کنیم و برنامه‌های متناسب با امروز جامعه را در این کانون‌ها ترویج دهیم .

وی تأکید کرد: انتظار ما از کانون‌های مساجد پیگیری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری است تا بتوان به نوعی جذب را برای جوانان خود داشته باشیم و کارکردهای مساجد را احیا کنیم .

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..