امام جمعه یزد:

حفظ انقلاب اسلامی در تمسک به ارزش ها و ولایتمداری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حفظ انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان در تمسک به ارزش های دینی ، وحدت کلمه و ولایتمداری است که باید مردم و مسوولان برای انجام آن بکوشند.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله محمدرضا ناصری، در جمع بسیجیان منطقه امام شهر یزد با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته با ولایتمداری و حفظ وحدت بر حول ارزش های دینی و روحیه انقلابی در عرصه های داخلی و خارجی برمشکلات پیروز شده است .

وی ادامه داد: نظام مقدس اسلامی که مورد هجمه دشمنان قرار دارد برای تداوم راه نورانی خود همچنان به وحدت کلمه آحاد مردم و مسوولان ، روحیه ایثار و شهادت ، ایستادگی در برابر دشمنان ، داشتن بصیرت و تلاش برای سازندگی کشور نیازمند است . 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به نقش بسیجیان در صحنه های نظام اشاره کرد و تاکید نمود: نیروهای جانبرکف بسیجی با هوشیاری ، روحیه انقلابی ، مدیریت جهادی و اطاعت ازمنویات مقام معظم رهبری بر توطئه های دشمنان پیروز می شوند. 
ناصری به ویژگی های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی ره) اشاره کرد و یادآور شد: حضرت امام (ره) با تاسی به قیام تاریخ ساز حضرت امام حسین (ع) و با اخلاص ، ایمان و فداکاری در مسیر تحقق حق و حقیت گام برداشت .
امام جمعه یزد گفت: نهضت امام خمینی (ره) به حدی بزرگ و مهم بود که هیچ یک از قدرت‌های استکباری فکر آن را نمی‌کردند این تحول بزرگ بر اساس آموزه های دینی و و همراهی مردم به وجود آید و تمام توطئه های آنها خنثی شد.
ناصری به نقش ولایت فقیه در ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و هوشیاری همه مردم و مسوولان در سایه عمل به توصیه های امام گونه مقام معظم رهبری را در خنثی سازی توطئه دشمنان را خواستار شد.
استان یزد دارای ۳۰۰ هزار بسیجی است .

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..