پایان دور مقدماتی لیگ برتر والیبال کشور؛

حضور خاتم اردکان در مرحله پلی‌آف علی‌رغم شکست مقابل هاوش

تیم والیبال خاتم اردکان علی‌رغم شکست مقابل هاوش گنبد در آخرین دیدار دور مقدماتی راهی مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال شد .

به گزارش یزدی نیوزنماینده والیبال استان در هفته پایانی دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» عصر دیروز در سالن المپک گنبد به مصاف تیم هاوش این شهر رفت ولی در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۵ تن به شکست داد تا هاوش نیز برای مرحله پلی آف صاحب سهمیه شود.

مرتضی اکرمی، احسان زحمتی و خلیل یگانه مجد به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند .

بدین ترتیب خاتم اردکان از مجموع ۲۲ بازی با ۱۱ برد و ۱۱ شکست، ۳۰ امتیازی و در رده هفتم جدول رده‌بندی باقی ماند تا در زمره هشت تیم رقابت‌های پلی‌آف بازی کند.

در پایان این مرحله از رقابت‌ها علاوه بر خاتم اردکان و هاوش گنبد، تیم‌های بانک سرمایه، سایپا تهران، شهرداری تبریز، شهرداری ورامین، پیکان تهران، کاله مازندران نیز با کسب رتبه‌های اول تا ششم حضور دارند.

دور رفت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر مردان روز چهارشنبه هفته جاری ۱۸ بهمن ماه با چهار دیدار پیگیری می‌شود که براساس برنامه آن بانک سرمایه با هاوش گنبد، سایپا تهران با خاتم اردکان، شهرداری تبریز با کاله مازندران و شهرداری ورامین با پیکان تهران بازی می‌کند.

گفتنی است، بر اساس جدول پایان دور مقدماتی تیم‌های ساری ۲۱ (پنج برد و ۲۰ امتیاز) و رعد پدافند کاشان (۳ برد و ۱۱ امتیاز) با قرار گرفتن در رتبه های یازدهم و دوازدهم جدول به لیگ دسته یک سال ۹۷ سقوط کردند .

همچنین تیم های شمس (۸ برد و ۲۱ امتیاز) و شهرداری ارومیه (۷ برد و ۲۳ امتیاز) با قرار گرفتن در رتبه های نهم و دهم به کار خود در لیگ برتر مردان سال ۹۶ پایان دادند.

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..