برگزاری ۱۰۰۰ ازدواج دانشجویی در یزد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های یزد با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در دانشگاه‌های استان، گفت: یک هزار ازدواج دانشجویی در یزد انجام شد .

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «مهدی حرزاده» با بیان این‌که امسال حداقل ۵۰۰ نفر از خانواده‌های دانشگاهیان یزد به عتبات اعزام شدند، اظهارکرد: یزد در این زمینه با وجودی که جمعیت زیادی ندارد، همیشه رتبه‌های بالا در زمینه اعزام افزاد به عتبات را کسب کرده است .

وی ازدواج دانشجویی را از جمله اقدامات فرهنگی شاخص در دانشگاه‌های استان دانست و افزود: بالغ بر یک هزار نفر ازدواج دانشجویی داشتیم که همه این افراد زمینه تشرفشان به مشهد مقدس فراهم شده است .

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد‌ فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را از دیگر برنامه‌های انجام شده دانست و گفت: بخش قابل توجهی از اساتید در برنامه‌های معرفتی شرکت می‌کنند .

این مقام مسئول تصریح کرد: در ترم گذشته ۱۵۰ کلاس یا گروه معارف داشتیم که بالغ بر هفت هزار نفر در این کلاس‌ها شرکت کردند و از مباحث مطرح شده توسط اساتید تخصصی آن بهره‌مند شدند .

حرزاده بیان کرد: با توجه به ضرورت بررسی تاثیرگذاری این کلاس ها، آزمون‌های پیش از دوره و بعد از پایان دوره انجام و مشخص شد که این کلاس‌ها و دوره‌های معارف تاثیر بسیار زیادی داشته است .

وی دانشگاه‌ها را یکی از انقلابی ترین و بهترین محیط‌های اجتماعی در کشور دانست و بیان کرد: بهترین نیروهای انقلابی جامعه ما امروز در دانشگاه‌ها حضور دارند و ظرفیت بسیار گسترده ای در این زمینه فعال هستند .

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد‌ به تهاجم فرهنگی گسترده دشمن اشاره کرد و گفت: با وجود این حجم از تهاجم فرهنگی دشمن، اینطور نیست که وضعیت فرهنگی ناامید کننده‌ای داشته باشیم و دانشجویان افراد متدینی هستند .

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..