جای جشن فیلم یزد در استان خالی بود

عضو شورای سیاستگذاری اولین دوره جشن فیلم یزد با اشاره به نقش این رویداد فرهنگی هنری در توسعه فرهنگ عمومی جامعه،‌گفت: جای جشن فیلم یزد در استان خالی بود.

به گزارش یزدی نیوز«مصطفی فاطمی»  با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در سطوح مختلف،‌اظهار کرد:‌ مرور سینمای ایران نقش مهمی در توسعه فرهنگی و افزایش کیفیت آثار جدید ایفا می‌کند.

وی با بیان این‌که جشن فیلم یزد آغاز برگزاری رویدادهای هنری مختلف در استان خواهد بود، ‌افزود: جشن فیلم یزد فرصت مناسبی برای معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های فرهنگی، ‌هنری و اجتماعی یزد به دیگر نقاط کشور است.

عضو شورای سیاستگذاری اولین دوره جشن فیلم یزد در ادامه با اشاره به ضرورت مشارکت پرشور هنرمندان بومی در این رویداد فرهنگی هنری،‌گفت: علی‌رغم این‌که هر روز برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلفی در سطح استان و شهرستان برگزار می‌شود،‌ جای خالی جشن فیلم یزد به عنوان رویدادی تأثیرگذار در توسعه فرهنگ اجتماعی احساس شده است.

فاطمی جشن فیلم یزد را اقدامی بزرگ و مانا در استان یزد دانست و بیان کرد:‌ حضور هنرمندان شاخص سینمای ایران یکی از ویژگی‌های این رویداد فرهنگی در استان است.

شهردار تفت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم اختتامیه اولین دوره جشن فیلم یزد در این شهرستان برگزار می‌شود،‌ تأکید کرد: ‌مسئولان فرهنگی و هنری استان و همچنین اقشار مختلف جامعه یزد می‌توانند با حمایت خود از این چنین برنامه‌هایی، زمینه لازم برای توسعه بیش از پیش را در تمام نقاط استان ایجاد کنند. 

منبع:ایسنایزد

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..