یزد قطب تولید کاغذسنگی کشور می‌شود

مدیرکل دفتر جذب سرمایه و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری استان یزد از شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان صنعت سبز بازدید کرد و یزد را قطب تولید کاغذ سنگی کشور در آینده دانست.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی پیشگامان، سیدکمال‌الدین نورالدینی فتح‌آبادیمدیرکل دفتر جذب سرمایه و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری استان یزد و جمعی از کارشناسان این دفتر با مراحل تولید کارخانه کاغذ از سنگ آشنا شدند.

نورالدینی، در این بازدید در ارتباط با سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی و صنایعی که با شرایط اقلیمی یزد سازگاری دارد اظهار داشت: با توجه به نیاز کشور به این محصول و همچنین مزیت استفاده نکردن از آب در فرایند تولیدی و استفاده از منابع سرشار معدنی استان، این طرح‌ از اولویت و اهمیت زیادی برخودار است.

سمیعی، مدیرعامل شرکت پیشگامان صنعت سبز هم در این بازدید در گزارش جامعی به تشریح وضعیت فعلی شرکت و بازارهای هدف پرداخت و با توجه به تکنولوژی و پتانسیل‌های موجود این شرکت در زمینه تولید کاغذسنگی در کشور و خاورمیانه، اهمیت اجرائی‌شدن فازهای بعدی و روند تأمین مالی این شرکت به منظور تبدیل استان یزد به قطب تولید کاغذسنگی در کشور را بیان کرد.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..