۱۰۰۰ نفر عضو سازمان بسیج مهندسین استان یزد هستند

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد با بیان اینکه تا کنون ۱۰۰۰ نفر در سازمان بسیج مهندسین استان یزد عضو هستند اضافه کرد: از شش هزار نفر مهندس در رشته‌های مختلف، هزار نفر عضو سازمان بسیج مهندسین هستند.

به گزارش یزدی نیوز مهندس امیدی در نخستین همایش مهندسین بسیجی و یادواره ۵۴ شهید مهندس استان یزد که در سالن فرهنگسرای غدیر استان یزد برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به فعالیت‌های سازمان بسیج مهندسین اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین در سال ۷۹ تشکیل و هدف آن‌هم گردآوری تجارب موفق و سازنده مهندسین بسیجی در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی کشور بود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد با بیان اینکه تربیت مهندسین بسیجی و سازماندهی آن از دیگر اهداف سازمان بسیج مهندسین عنوان کرد و گفت: خروجی‌های بسیار مناسب در جذب و سازماندهی در این سال‌ها از فعالیت‌های مناسب این سازمان در این سالهاست.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج مهندسین در سال ۹۲ به سه قسمت تقسیم شد افزود: این سازمان به سه قسمت بسیج عمرانی، بسیج صنعت معدن و بسیج کشاورزی تقسیم شد.

امیدی با بیان اینکه تا کنون ۱۰۰۰ نفر در سازمان بسیج مهندسین استان یزد عضو هستند اضافه کرد: از شش هزار نفر مهندس در رشته‌های مختلف، هزار نفر عضو سازمان بسیج مهندسین هستند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد خاطرنشان کرد: گروه تخصصی مدیریت شهری، مسکن، معماری و شهرسازی حمل و نقل، آب، مدیریت بحران آب و محیط زیست هفت گروه تخصصی در سازمان بسیج مهندسین استان یزد فعالیت تقسیم شدند.

وی اضافه کرد: هر کدام از اعضای عضو در سازمان مهندسین استان یزد در هفت گروه تخصصی عضو و در این گروه‌ها جلسات هفتگی و ماهانه برگزار می‌شود و در آن به بررسی مسائل و مشکلات در عرصه‌های مختلف می‌پردازند.

امیدی در پایان تأکید کرد: از تمام مهندسینی که علاقه به حضور در سازمان بسیج مهندسین دارند دعوت می‌شود تا برای رسیدن به اهداف مقدس بسیج بتوانیم از تخصص همه دوستان استفاده کنیم و هر گونه آمادگی را در این زمینه داریم.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..