به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

امام جمعه یزد با طلاب مدارس علمیه استان یزد دیدار کرد

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با طلاب مدارس علمیه استان یزد دیدار کرد.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری در این دیدار با بیان خاطراتی از دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نقش بی‌بدیل امام خمینی (ره) در مبارزات مردم و پیروزی انقلاب اظهار داشت: انقلاب ما ادامه مسیر انبیاء بود و خداوند متعال امام خمینی (ره) را مأمور اجرای منویات ائمه اطهار (ع) در کشور اسلامی ایران کرده بود.

وی بیان کرد: حرکت امام خمینی (ره) نیز بر اساس اخلاص و دین‌مداری پایه‌گذاری شده بود و تنها هدف امام راحل، نهادینه کردن اسلام ناب محمدی (ص) بود و به همین دلیل نیز انقلاب ما با اقتدار به پیروزی رسید.

ناصری از انقلاب اسلامی به عنوان حادثه‌ای بزرگ در تاریخ ایران و اسلام یاد کرد و افزود: در انقلاب ما اتفاقی افتاد که ائمه معصومین (ع) در طول قرن‌ها آن را دنبال می‌کردند و آن، نهادینه کردن حاکمیت خدا روی زمین بود.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه انسان‌ها قدرت تعقل، تفکر و تدبر دارند و خداوند متعال این قدرت را به آنها داده که جهان پیرامون خود را تغییر دهند، خاطرنشان کرد: در انقلاب ما نیز تعقل، تفکر، صبوری و پایداری سبب به ثمر نشستن خون‌های شهدا و پیروزی انقلاب اسلامی شد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شجاعت و پیگیری امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام راحل در مسیری که برای به ثمر رساندن انقلاب انتخاب کرده بود، هیچ هراسی نداشت و به رغم تهدیدهای بسیاری که انجام شد و به رغم تبعیدها و مشکلات دیگر، در مسیر خود ثابت قدم ماند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با توکل به خدا توانست این راه پر پیچ و خم و دشوار را به خوبی طی و اسلام ناب را به جهانیان عرضه کند و حرکت امام در این مسیر، حرکتی عظیم بود و تنها توکل امام بود که توانست او را در این مسیر ثابت قدم نگاه دارد.

ناصری اظهار داشت: توکل امام سبب شد تا هیچ مشکلی مسیر انقلاب را منحرف نکند زیرا امام تصمیم گرفته بود با توکل بر خدا، اسلام را جایگزین طاغوت کند و چون به حق بودن مسیر خود اعتقاد داشت، مردم نیز با او همراه شدند و انقلاب سرانجام به پیروزی رسید.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..