۱۶۳ کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری توسط مأموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و واردکنندگان مواد افیونی، مأموران پلیس کنترل محورهای مواصلاتی را مدنظر قراردادند.

ستوده‌نیا افزود: مأموران یک دستگاه خودروی سواری را متوقف کردند و مورد بازرسی قراردادند و موفق شدند ۱۶۳ کیلوگرم تریاک را که به‌طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد گفت: مأموران در این خصوص دو قاچاقچی را که قصد انتقال این محموله مواد افیونی را به «یزد» داشتند دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

وی با تأکید بر ضرورت مبارزه با قاچاق مواد مخدر به‌دلیل آسیب‌های فراوانی که این پدیده شوم در اجتماع دارد گفت: مبارزه با سوداگران مرگ از اولویت‌های اصلی پلیس است.

اجرای طرح پاکسازی و کشف بیش از ۶کیلوگرم موادمخدر در یزد 

وی همچنین از اجراء طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف بیش از ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

ستوده‌نیا گفت: در راستای ارتقاء امنیت محله‌محور، طرح تشدید مقابله با معتادان پرخطر، توزیع‌کنندگان مواد مخدر، در شهرستان طی هفته  گذشته به مرحله اجرا درآمد. 

وی عنوان کرد: مأموران این فرماندهی در اجراء این مأموریت توانستند ۳۱ معتاد را با مواد مخدر در سطح شهر یزد دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد افزود: در اجرای این طرح یک‌هفته‌ای پلیس مقدار ۶ کیلو و ۵۹۶ گرم انواع مواد مخدر، کشف شد.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش‌‌های شبانه‌روزی کارکنان جان‌برکف انتظامی گفت: مردم بدانند مأموران انتظامی شهرستان قاطعانه با هرگونه قانون‌شکنی برخورد خواهند کرد و این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تأثیرگذار در تأمین نظم و امنیت است.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..