امام‌جمعه یزد:

دشمنان به دنبال القای ناامیدی و پخش شایعات از طریق فضای مجازی هستند

امام‌جمعه یزد با تأکید بر لزوم توجه به اصول انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن این اصول در جامعه، گفت: دشمنان به دنبال القای ناامیدی و پخش شایعات از طریق فضای مجازی هستند.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر یزد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) به بیان فضائل و بخش‌هایی از زندگانی آن حضرت پرداخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در ادامه با اشاره به در پیش بودن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایرانی حرکتی بر مبنای مبانی ناب اسلامی بود و این حرکت، خیزشی از جنس کودتا و جنبش‌های مردمی نبود بلکه مبنای آن اسلام عزیز و با پشتیبانی عامه‌ی مردم ایران اسلامی بود.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) باعث تعالی و رشد فکری مردم و بیدار شدن آن‌ها شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران عزت را به مردم و کشور بازگردانند و دست بیگانگان و چپاول گران را از کشور کوتاه کرد.

آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی خود نزدیک می‌شود، خاطرنشان کرد: بااین‌وجود هنوز نیاز به تحول و تغییر در بسیاری از موارد، نظیر سیستم آموزشی؛ در کشور احساس می‌شود.

وی بابیان این نکته که سیستم آموزشی باید رشد و تعالی دانش آموزان و جوانان را در عرصه‌های مختلف به دنبال داشته باشد، اظهار داشت: شیوه‌های آموزشی امروز نوآوری و خلاقیت‌های لازم را ندارد.

امام‌جمعه یزد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های ایران اسلامی در این سال‌ها را حاصل توجه  و حرکت در مسیر ارزش‌ها و اصول انقلابی و بهره‌گیری از نیروهای انقلابی و کارآمد دانست و اذعان کرد: اصول انقلابی در جامعه نباید کمرنگ شود و مسائلی همچون ولایت، انقلابی گری و انقلابی ماندن باید بیش‌ازپیش تبیین  و ترویج شود.

خطیب این هفته نماز جمعه یزد پیشرفت و آبادانی کشور را درگرو تربیت نیروهای کارآمد و انقلابی دانست و اذعان کرد: حرکت در مسیری که امام راحل عظیم‌الشأن برای ما ترسیم کرد، تعالی و رشد جامعه در همه ابعاد را به دنبال خواهد داشت.

آیت‌الله ناصری در پایان ‌بر لزوم هوشیاری همه اقشار جامعه نسبت به توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار تأکید کرد و یادآور شد: دشمنان ما، امروز به دنبال القای ناامیدی و پخش شبهات و شایعات بی‌اساس از طریق فضای مجازی هستند که باید نسبت به این حیله‌ها و فتنه‌گری‌ها هوشیار بود.

منبع:خبرگزاری فارس یزد

بخش نظردهی بسته شده است..