استاندار یزد :

افزون بر سه هزار شغل با افتتاح پروژه ‌های دهه فجر ایجاد می ‌شود

استاندار یزد گفت: به مناسبت دهه فجر با بهره برداری از 635 پروژه شهری و روستایی که با صرف 22 هزار میلیارد ریال و با کمک بخش خصوصی و دولت اجرا شد، زمینه اشتغال سه هزار و 192نفر از جویندگان کار در استان فراهم می‌ شود.

به گزارش یزدی نیوزبه گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، محمود زمانی قمی با تبریک سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در دهه فجر ۳۰۴ پروژه در شهرستان ها و بقیه در مناطق روستایی به بهره ‌برداری می ‌رسد. 

وی تعداد پروژه‌ های دولتی آماده بهره برداری را ۵۱۵ مورد عنوان کرد و ادامه داد: ۱۲۰ پروژه نیز توسط بخش خصوصی اجرا شد. 
به گفته وی پروژه ‌های آماده بهره برداری در بخش های عمرانی، کشاورزی، مخابراتی، بهداشتی، فرهنگی، گردشگری، دامداری، صنعتی و انرژی (آب، برق و گازرسانی) اجرا شده است. 
استاندار یزد اضافه کرد: به مناسبت دهه فجر۱۷۳ پروژه در یزد، ۱۱۲ پروژه در تفت، ۷۴ پروژه در میبد، ۶۶ پروژه در اردکان،۶۳ پروژه در بافق، ۵۰ پروژه در اشکذر، ۳۲ پروژه در مهریز، ۳۰ پروژه در خاتم، ۱۹ پروژه در ابرکوه و ۱۶ پروژه در بهاباد آماده بهره ‌برداری است. 
زمانی قمی با بیان اینکه در ۱۰ شهرستان‌ استان پروژه ‌هایی در حوزه های عمرانی و کشاورزی با رویکرد اشتغالزایی ایجاد شد، یادآور شد: در مجموع ۳۱۴ پروژه در حوزه عمرانی، ۱۲۳ پروژه در بخش انرژی، ۴۸ پروژه مخابراتی، ۴۳ پروژه در بخش کشاورزی،۴۲ پروژه در حوزه صنعت ،۲۱ پروژه در بخش گردشگری، ۲۰پروژه فرهنگی، ۱۷ پروژه بهداشتی و هفت پروژه دامداری به بهره‌ برداری خواهد رسید. 
ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب از ۱۲بهمن آغاز تا ۲۲ بهمن ماه با انجام هفت هزار برنامه مختلف در استان یزد اجرا می شود. 
امام خمینی(ره) پس از سال ها دوری از کشور در میان پرشورترین استقبال تاریخی در ساعت ۹ و ۳۶ دقیقه روز ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ با هواپیمای جمبوجت خطوط هوایی فرانسه با پرواز اختصاصی وارد تهران شدند. 

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..