راه‌اندازی بازارچه ویژه بانوان برای اولین بار در مهریز

عضو شورای شهر مهریز از راه‌اندازی بازارچه ویژه بانوان برای اولین بار در این شهر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز« زهرا دهقانی زاده» با اعلام این خبر، افزود: این بازارچه در راستای نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی و اهمیت این مهم از در ایجاد اشتغال و به‌ویژه اشتغال بانوان برای اولین بار در مهریز راه‌اندازی می‌شود .

وی افزود: این بازارچه موقتاً به ‌صورت هفتگی در روزهای جمعه در ساعت مشخصی برپا می‌شود که خرید از آن نیز برای عموم آزاد است.

به گفته دهقانی زاده، اگر مردم فرهنگ خرید کالای ایرانی را نهادینه کنند، آنگاه راهکارهای اقتصاد مقاومتی خیلی ساده‌تر از قبل شکل اجرایی به خود خواهد گرفت که البته زنان می‌تواند در این امر نقش مهمی داشته باشند .

عضو شورای شهر مهریز خاطرنشان کرد: برپایی این‌گونه بازارچه‌ها در سطح شهرستان تأثیر عمیقی از لحاظ روحی روی بانوان نیز خواهد داشت و منبع درآمدی برای زنان شهرستان خواهد بود.

وی با بیان این که این بازارچه مکان مناسبی جهت عرضه مستقیم کالا برای همشهریان است و خانواده‌ها می‌توانند خریدهای خود را از این طریق انجام دهند، افزود: البته متولی این طرح سپاه و بسیج است که با مشارکت و همراهی ادارات و دستگاه‌های دیگر از جمله شهرداری، کمیته امداد، میراث فرهنگی، فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و سایر ادارات مرتبط به نحو بهتری انجام خواهد شد .

دهقانی‌زاده در پایان نیز گفت: محصولات مورد عرضه در این بازارچه شامل تولیدات خانگی، صنایع‌دستی و پوشاک خواهد بود .

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..