افتتاح اولین فروشگاه اینترنتی صنایع دستی استان یزد

no-thumbs

کوشیده ایم محصولات را از فعالان عرصه صنایع دستی تهیه کنیم و بر این اساس با صنتعتگران و هنرمندان محصولات مختلف رایزنی و تفاهم کرده ایم و این فروشگاه به عنوان واسط اینترنتی خرید و فروش فعالیت خواهد کرد.

به گزارش یزدی نیوز  این فروشگاه اینترنتی با کسب مجوزهای لازم فعالیت خود را به عنوان اولین سایت اینترنتی خرید و فروش صنایع دستی استان یزد آغاز کرده است.

مهدی زمان زاده، مدیر این فروشگاه با اعلام این خبر گفت: در این فروشگاه محصولات صنایع دستی یزد همچون ترمه یزدی، زیلوی میبد، سفال میبد، سرامیک میبد، محصولات حصیربافی بافق و زیورآلات مسی به فروش می رسد.
وی افزود: رف یک اصطلاح قدیمی یزدی و به معنای تاقچه است و عموما در خانه های قدیمی یزد وجود دارد و محلی برای نگهداری آثار ارزشمند خانه بوده است و به نوعی ویترین محسوب می شده است. با توجه به اینکه بخشی از اقشار جامعه، ارزش بالایی برای صنایع دستی قائل هستند، نام فروشگاه رف انتخاب شد و فعالیت خود را آغاز کرده است.
زمان زاده تاکید کرد: کوشیده ایم محصولات را از فعالان عرصه صنایع دستی تهیه کنیم و بر این اساس با صنتعتگران و هنرمندان محصولات مختلف رایزنی و تفاهم کرده ایم و این فروشگاه به عنوان واسط اینترنتی خرید و فروش فعالیت خواهد کرد.
مدیر فروشگاه صنایع دستی رف افزود: در هر صنعتی و محصولی با بهترین های آنها هماهنگی شده است و کلیه محصولات ارائه شده فروشگاه اصلی و اورجینال و عموما کار دست است.
این فروشگاه اینترنتی به نشانی http://bazar.raf24.com/ فعال است و فعلا نسخه فارسی فروشگاه راه اندازی شده و به زودی نسخه انگلیسی و عربی برای فروش و صادرات به کشورهای مختلف فعال خواهد شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..