توزیع مویرگی گام پلاس با هدف کاهش قیمت اجناس

مدیرعامل تعاونی گام پلاس با اشاره به حذف واسطه ها از تولید تا مصرف گفت: توزیع مویرگی در راستای حذف واسطه ها و کاهش قیمت اجناس به عنوان برنامه آینده این تعاونی است.

به گزارش یزدی نیوز امیر حسین رضایی نژاد، در نشست با تعدادی از خبرنگاران به مناسبت سومین سالگرد تاسیس این شرکت تعاونی گفت: مجموعه شرکت تعاونی باشگاه مشتریان پیشگامان از سال ۹۱ به صورت یک پروژه با هدف توجه به تمامی مشتریان پیشگامان و تحت پوشش قرار دادن آنها شروع شد.

وی با بیان اینکه هدف ما ایجاد باشگاه مشتریان بود تا بتوانیم انگیزه های بیشتری را از طریق خدمات خاص به مشتریان دنبال کنیم ادامه داد: تخفیف و امتیاز قرعه کشی از جمله انگیزه ها بود که از ابتدا با ۲ نفر آغاز به کار کردیم و الان نیز ۷۰ نفر به ارائه خدمات در این تعاونی می پردازند.

مدیرعامل تعاونی پیشگامان کار و سرمایه هوشمند اضافه کرد: این شرکت دی ماه ۹۳ به صورت رسمی و در قالب یک تعاونی کار خود را شروع کرد و در راستای اقتصاد خانوار و تولید داخلی فعالیت می کند و به نوعی تسهیل خرید کالا و حذف واسطه ها را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه موضوع فعالیت این تعاونی تجارت الکترونیک است که تمامی اصناف را پوشش می دهد  افزود: چون مشتری زیادی برای فروشگاه ها جذب می کنیم بسیاری از فروشگاه ها به این کار راغب هستند و تخفیفاتی هم داریم که حتی کالایی تا ۹۰ درصد نیز ممکن است شامل تخفیف شود.

رضایی نژاد با بیان اینکه در این شبکه تخفیف بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به مردم تخفیف داده ایم و در این زمینه نیز ایجاد شرایط تقسیط را در نظر گرفته ایم خاطرنشان کرد: در شهرستان هایی چون میبد، اردکان، تفت و بافق و مهریز و صدوق فعال هستیم و در استان کرمان نیز فعال شده ایم و طرحی جدید نیز در استان تهران با مدلی جدیدتر دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های این شرکت گسترده تر شده و در قالب استارتاپ نیز اقداماتی انجام شده و در حال پیگیری است تصریح کرد: در کنار گام پلاس استارت آپ های جدیدی شکل گرفته است که سفرگام در زمینه بلیط و هتل در نظر گرفته شده است و در آینده نزدیک نیز وارد بحث تاکسی‌های شهری خواهیم شد.

مدیرعامل گام پلاس با اشاره به فروشگاه محور محور بودن این فعالیت ها و اجرای طرح محصول محور با آینده ای درخشان بیان کرد: توزیع مویرگی در راستای حذف واسطه ها و کاهش قیمت اجناس به عنوان برنامه آینده ما است یعنی در کارخانه تحویل می گیریم و در خانه مردم تحویل می دهیم.

وی همچنین از رونمایی خدمات بیمه ای در قالب استارتاپ در استان تا پایان بهمن ماه و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: از دیگر استارت آپ های این تعاونی فعالیت در حوزه بیمه ای است که خرید آنلاین بیمه را با ارائه مدل جدیدی از خدمات خواهیم داشت که خدمت ارزنده ای برای مردم خواهد بود.

رضایی نژاد به تشریح شرایط عضویت در باشگاه مشتریان پیشگامان و نحوه استفاده از خدمات پرداخت و عنوان کرد: سه طرح برای عضویت وجود دارد، طرح پلاس حق عضویت ندارد، ۲پلاس حق عضویت دارد و مشتریان می توانند از شرایط تخفیفی شگفت انگیز استفاده کند اما طرح ۳پلاس حق عضویت بالاتری دارد و ویژه سهامداران است.

بخش نظردهی بسته شده است..