کسانی که مساجد و حسینیه ها را آتش می زنند دغدغه تورم و گرانی ندارند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: کسانی که مساجد و حسینیه ها را آتش می زنند و به ملت و پرچم مقدس ایران تولیه می کنند، دغدغه تورم و گرانی ندارند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از مهر، سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با گرامیداشت ۱۲ دیماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان دارالعباده یزد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در مقابله با استکبار جهانی و ایادی دست نشانده اش نقشی بی بدیل ایفا کرده اند.

وی عنوان کرد: بزرگترین هنر حضرت امام خامنه ای، همانند امام راحل، تربیت انسان است و با آگاهی، تدبیر و تسلط رهبر معظم انقلاب بر مسائل داخلی و خارجی تمامی توطئه ها و ترفندها علیه ملت ایران ناکام مانده و تعجب دشمنان نظام را برانگیخته است.

جمیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر کشور و سوء استفاده برخی جریانات ضد انقلاب از این اتفاقات تصریح کرد: آیا کسانی که به نماد ملی و مذهبی ملت ایران توهین می کنند و پرچم مقدس کشور و مساجد و حسینیه ها را به آتش می کشند، دغدغه گرانی و تورم دارند و مگر توهین به ارزش های مردم دردی را دوا می کند و یا از گرانی می کاهد؟

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: ادعای دروغین برخی عناصر وابسته به دشمن در زمینه ایجاد آشوب و اغتشاش به علت مشکلات اقتصادی مردم در کشور همچنین سوء استفاده از دغدغه های مردم، کاملا در اتفاقات اخیر هویدا بود و این اقدامات نشان داد دشمنان فرصت را غنیمت شمرده و عقده گشایی کردند.

در این مراسم از خدمات سرهنگ پاسدار محمدحسین قرقچیان تقدیر و سرهنگ پاسدار رضا پورشمسی به عنوان جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد معرفی شد.

بخش نظردهی بسته شده است..