افتتاح مرکز مشاوره خیرساز دکتر طاهری در یزد

مرکز مشاوره خیرساز دکتر طاهری با حضور معاونین استاندار و جمعی از فرهنگیان و مسئولین استان یزد افتتاح شد .

به گزارش یزدی نیوز به نقل از  ایسنا – منطقه یزد، «علی زینی‌وند» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در مراسم افتتاح این مرکز با قدردانی از خیران فعال در حوزه آموزش‌ و پرورش، اظهار کرد: مطلوب است خیرین ‌به حوزه‌های فرهنگی و تربیتی و پزشکی و بالینی توجه بیشتری داشته باشد .

وی با بیان این که در این حوزه‌ها در اعتبارات دچار مشکل هستیم و باید مشارکت خیران را داشته باشیم، ادامه داد: در مسائل پرورشی و بالینی که مکمل شخصیت دانش‌آموزان هستند، به نگاه و رویکرد خیران بیش از گذشته احتیاج است .

زینی‌وند اضافه کرد: صنایع بزرگ و معادن استان می‌بایست در این زمینه پیشگام باشند و مسئولیت‌های اجتماعی خود را ایفا کنند .

وی عنوان کرد: در استان یزد این انتظار وجود دارد که صنایع بزرگ در حوزه آموزش‌ و پرورش و بهداشت مشکلی وجود نداشته باشند و صنایع به مسئولیت اجتماعی خود توجه ویژه داشته باشند .

این مسئول تصریح کرد: آینده کشور در گروی توجه به فرزندان این مرز و بوم است و اگر در این زمینه‌ها کوتاهی کنیم در آینده کشور دچار مشکلات است .

وی با قدردانی از خیر محترم برای ساخت این مرکز مشاوره، بیان کرد: همه ‌کسانی که در این زمینه تلاش می‌کنند و گام برمی‌دارند، نقش مؤثری در ساخت آینده این مرز و بوم ایفا می‌کنند .

این مرکز مشاوره با زیربنای ۳۵۰ مترمربع و با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان در دو طبقه ساخته شده است .

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..