فرمانده سپاه یزد:

دشمنان به دنبال سوء استفاده از دغدغه های مردم هستند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در حوادث اخیر به دنبال سوء استفاده از دغدغه های مردم هستند بنابراین باید مواظب اهداف استکبار جهانی و عوامل آنها در این ارتباط بود.

به گزارش یزدی نیوز سرتیپ دوم پاسدار فتح‌الله جمیری عصر روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه استان افزود: افرادی که به نماد ملی و مذهبی ملت ایران توهین می‌ کنند و پرچم مقدس ،مساجد و حسینیه‌ها را به آتش می‌کشند دغدغه گرانی و تورم ندارند.

وی ادامه داد: ادعای دروغین برخی عناصر وابسته به دشمنان در ایجاد آشوب به علت مشکل اقتصادی مردم و سوء استفاده از دغدغه‌های مردم بر همگان مشخص است و باید همواره با بینش و بصیرت در دفاع از نظام در عرصه های مختلف حضور داشت .
فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به توهین عده‌ای از معاندان نظام به قبور مطهر شهدا در یکی از شهرستان‌ها تصریح کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی در گروی همین ایثارها و جانفشانی ها بوده است.
جمیری گفت: اگر شهدا و جانفشانی ها نبود و آنها از کشور ، نظام و ملت دفاع نمی کردند، سرنوشت ایران نیز همانند برخی کشورهای منطقه بود که امنیت ندارند .
فرمانده پیشین سپاه بوشهر در ادامه با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری(۱۲دی ۸۶) به استان یزد به نقش ولایت فقیه در عرصه های مختلف اشاره کرد ، راه عزت و اقتدار را ولایتمداری ملت قهرمان ایران ذکر کرد.
فرمانده سپاه استان یزد اظهار کرد: با ولایتمداری ملت و بصیرت آنها و با آگاهی، تدبیر و تسلط رهبر معظم انقلاب بر مسائل داخلی و خارجی تمام ترفندهای استکبار جهانی نقش بر آب شده است.
در این آئین با قدردانی از سرهنگ محمدحسین قرقچیان ، سرهنگ رضا پورشمسی به‌عنوان جانشین سپاه الغدیر استان یزد معرفی شد.
استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸هزار نفر جمعیت افزون بر ۳۰۰ هزار بسیجی دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..