حضور فعال شرکت های پیشگامان در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد

دوازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، دوازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد (کامیتکس) با حضور خانم مهندس فداکار مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد، مهندس قمی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای یزد و جمعی از مدیران و مسوولین حوزه آی تی و فناوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد افتتاح شد.

شرکتهای پیشگامان توسعه ارتباطات، پیشگامان عصر ارتباطات، باشگاه مشتریان پیشگامان(گام پلاس)، پیشگامان رسانه پارس و مرکز شتابدهنده نوآوری پیشگامان در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه های مرتبط می پردازند.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای در این مراسم گفت: امسال از میزان حضور شرکت های سخت افزاری کاسته و بر میزان حضور شرکت هایی که در حوزه های تجارت سیار، استارتاپ ها، ماشین های اداری، نرم افزار و مجازی سازی فعالیت می کنند افزوده شده است. قمی حرکت به سمت نرم افزاری کردن حوزه های کسب و کارهای سنتی در ارائه خدمات را حائز اهمیت دانست و تولید خدمات الکترونیک را ویترین فناوری نوین استان عنوان کرد.
مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد نیز در آیین افتتاح نمایشگاه کامیتکس سهم بازار جهانی از حوزه ICT را ۶.۵ درصد عنوان کرد و بیان داشت: انتظار می رود در برنامه ششم توسعه افزایش ۲.۵ برابری رشد ICT را در ایران داشته باشیم فداکار تغییر جهت از رویکرد سخت افزاری به نرم افزاری توسط استارتاپ ها را حرکتی مثبت دانست و هم افزایی و تلاش بیشتر را ملاک پیشرفت این حوزه ها خواند.
در ادامه مسوولین از غرفه های نمایشگاه بازدید نموده و غرفه داران آخرین پیشرفت های مربوط به حوزه فعالیت خود را تشریح کردند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..