نشست های فرهنگی اجتماعی استان یزد با عنوان شب یزد برگزار می شود

خانه فرهنگ شهید صدوقی نشست های فرهنگی، اجتماعی با عنوان شب یزد را با هدف بررسی چالش ها و فرصت های این حوزه برگزار میکند.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از روابط عمومی خانه فرهنگ شهید صدوقی، استان یزد با دارا بود پیشینه بازر فرهنگی ، دینى و تاریخی همواره یکی از استان های توسعه گرا در عرصه های مختلف بوده و از این منظر با بهره گیری از ظرفیت و استعدادهاى بالای اجتماعی دستاوردهای مناسبی داشته است. 
"خانه فرهنگ صدوقی" با هدف شناسایی، تحلیل و درک مناسب فرصت ها و چالش هاى پیش رو در حوزه های مختلف و دستیابى به گفتمان مؤثر در این عرصه، سلسله نشست هایی با عنوان "شب یزد " را برگزار خواهد کرد. 
بر آنیم تا به یارى خدا این سلسه نشست ها به صورت مستمر در آخرین چهارشنبه هرماه و با توجه به موضوعات متنوع در استان، با حضور اندیشمندان، فعالان و کنشگران عرصه های مختلف برگزار گردد.
در نخستین برنامه "شب یزد" با عنوان " تعامل جهانی، فرصت ها و چالش های  تعامل با گردشگران  " با  سخنرانی چهره شناخته شده فرهنگ و ادب کشور جناب آقاى " احمد مسجد جامعی" برگزار خواهد شد.
این برنامه  چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰ در دفتر شهید محراب به نشانی  خیابان امام کوچه شهید صدوقی، دفتر شهید محراب در مدت زمان  80 دقیقه  برگزار خواهد شد.
حضور اندیشمندان و کنشگران اجتماعی و فرهنگی استان را در این رویداد فرهنگی ارج می نهیم.

بخش نظردهی بسته شده است..