فعالیت ۶ مرکز خدمات تخصصی در جهاددانشگاهی یزد

no-thumbs

رییس سازمان جهاددانشگاهی یزد از فعالیت شش مرکز خدمات تخصصی در بخش‌های مختلف این سازمان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمهدی باصولی، رییس جهاددانشگاهی یزد در چهل و هشتمین گردهمایی معاونان پژوهشی جهاددانشگاهی سراسر کشور به میزبانی یزد اظهار کرد: جهاددانشگاهی یزد از  سال ۷۲ بطور رسمی کار خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: این نهاد در سال ۷۵ اولین دانشجویان خود را در قالب موسسه آموزش عالی پذیرش و در سال های بعد این فعالیت‌ها را به طور فزاینده‌ای دنبال کرد به نحوی که در سال ۹۲ به عنوان پنجمین موسسه اموزش عالی غیرانتفاعی کشور به دانشگاه علم و هنر ارتقا یافت و هم‌اکنون با ۶۵۰۰ دانشجو در سه شعبه یزد، اردکان و اشکذر فعالیت دارد.
باصولی به فعالیت‌های حوزه فرهنگی نیز اشاره کرد و افزود: معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی یزد هم‌اکنون متولی برنامه‌های مرکز فعالیت‌های قرآنی معراج و مرکز تولید کالای فرهنگی جهاددانشگاهی کشور است.
وی با اشاره به سابقه‌ درازمدت فعالیت‌های پژوهشی جهاددانشگاهی یزد در حوزه سرامیک‌های صنعتی، گفت: جهاددانشگاهی یزد در سال‌های اخیر تمرکز بیشتر روی این حوزه داشت و تلاش کرده تا در راستای تجاری سازی دانش بومی از این مزیت بهره لازم را داشته باشد که راه‌اندازی پژوهشکده مواد نوین سرامیکی از جمله دستاوردهای این اقدامات است.
رییس جهاددانشگاهی یزد با اشاره به این که این پژوهشکده دارای سه گروه پژوهشی سرامیک‌های صنعتی، نانومواد سرامیکی و بیومواد سرامیکی است، از فعالیت شش مرکز خدمات تخصصی در بخش‌های مختلف این سازمان خبر داد.
یادآور می شود این مراسم با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس سازمان جهاددانشگاهی، محمود زمانی قمی استاندار یزد و جمعی از مسئولان به مدت دو روز در یزد برگزار شد.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..