اشتغال ۴۰۰۰ نفر در هفت شهرک و ناحیه صنعتی مهریز

به گزارش یزدی نیوز فرماندار مهریز گفت: هم‌اکنون چهار هزار نفر در هفت شهرک و نواحی صنعتی این شهرستان در ۱۳۰ واحد فعال تولیدی و صنعتی مشغول به کار هستند.

«سید محمد رستگاری» افزود: به برکت انقلاب اسلامی و با پیگیری دولت و همراهی مردم و صاحبان صنایع، تاکنون هفت شهرک و ناحیه صنعتی در مهریز ایجاد و مستمر فعالیت دارد .

نماینده دولت در مهریز، شهرک‌ها و نواحی صنعتی را شامل شهرک صنعتی هرفته، یزد مهر، سایت ۱۹۶ هکتاری شهرک سنگ، شهرک شهید چمران و همچنین نواحی صنعتی در بهادران و مجتمع سریشم ذکر کرد .

وی ادامه داد: در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی، واحدهای مختلف در زمینه تولید کاشی، موکت، نساجی، انواع موادغذایی و فلزی فعالیت دارند.

فرماندار مهریز بیان کرد: هم‌اکنون حدود ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در شهرک صنعتی مهریز و در سایر مجتمع‌های صنعتی در جوار جاده اصلی مهریز به یزد در دست ساخت است که امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد .

رستگاری تاکید کرد: با راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در دست ساخت، زمینه اشتغال حدود ۶۰۰ نفر دیگر فراهم می‌شود که نقش مهمی در تولید و رونق شهرستان خواهد داشت .

فرماندار مهریز به پیگیری مسائل و نیازهای واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی در قالب تشکل‌ها و همچنین توسط صاحبان صنایع و مسئولان اجرایی استان یزد اشاره کرد.

رستگاری گفت: هدف تمام مسئولان، فراهم کردن زمینه حضور بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال مولد، مفید و تحقق اقتصادمقاومتی و تولید و اشتغال بیشتر است.

فرماندار مهریز تاکید کرد: برای رفع برخی نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی به خصوص برای تخصیص تسهیلات و ایجاد زیرساخت های لازم برای جلب مشارکت بخش خصوصی، کارهای خوبی انجام شده است .

وی یادآور شد: در شهرک اصلی مهریز تمام زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از سراسر کشور در این شهرستان فراهم است.

رستگاری، موقعیت جغرافیایی در مجاورت جاده اصلی یزد – بندرعباس – کرمان و زاهدان ، نزدیکی به مرکز استان، وجود امکانات در شهرک‌ها، آب و هوای مناسب و زمین مسطح منطقه را از شاخص‌های لازم برای سرمایه‌گذاری ذکر کرد

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..