بزرگترین رویداد صنعتی و معدنی استان یزد در شرف وقوع

no-thumbs

سومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و معدنی این استان از هفتم آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گشایش می‌یابد.

به گزارش یزدی نیوز«پیمان سرداری» مدیر اجرایی این نمایشگاه با اشاره به استقبال صاحبان صنایع و معادن استان‌های مختلف کشور برای شرکت در این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر فعالیت خود برای سومین دوره در استان صنعتی یزد برگزار خواهد شد .

وی با بیان این که برگزاری این نمایشگاه همچنین فرصتی برای صنعتگران خلاق برای معرفی آخرین محصولات خود به قطب‌های عمده صنعت کشور است، ادامه داد: این نمایشگاه با حمایت و هدایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی یزد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سازمان نظام مهندسی معدن،خانه صنعت و معدن استان، سازمان مدیریت صنعتی یزد  و شرکت شهرک‌های صنعتی یزد برگزار می‌شود .

سرداری ساعت بازدید از این نمایشگاه را  16 تا ۲۱ اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه اقلامی از جمله انواع ماشین‌آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاه‌های صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته‌گری، معادن روباز و زیرزمینی، صنایع معدنی و کلیه صنایع وابسته در معرض نمایش قرار می‌گیرد .

وی همچنین از ارائه تجهیزات معدنی و استخراج، ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین و عمرانی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، ابزارآلات و حضور شرکت‌های فنی مهندسی و مشاوره‌ای و کلیه صنایع وابسته در سومین نمایشگاه صنعت و معدن استان خبر داد .

سرداری در پایان نیز از متقاضیان شرکت در نمایشگاه خواست برای رزرو غرفه با شماره ۳۶۲۷۲۲۰۲ و ۰۹۱۳۵۲۰۴۵۷۲ تماس بگیرند.
 

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..