استاندار جدید یزدک

همه گزینه های تامین آب استان یزد مورد بررسی قرار می گیرد

استاندار یزد گفت: باید به مساله کمبود آب در استان توجه شود و در این راستا همه گزینه های ممکن برای کاهش نگرانی مردم یزد مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی  در نخستین نشست مشترک با اصحاب رسانه استان یزد با تاکید بر اهمیت ساماندهی معیشت و اقتصاد افزود: مهمترین مساله در استان یزد کمبود آب است و همه تلاش خود را برای رفع این مشکل به کار خواهیم گرفت، چرا که هرگونه توسعه ای نیازمند تامین منابع آبی است.
وی ادامه داد: بر این اساس موضوع انتقال آب از استان چهارمحال وبختیاری و جنوب کشور پیگیری می شود.
استاندار یزد گفت: یزد، تنها شهر جهانی ایران است و باید از این ظرفیت برای توسعه استان به بهترین نحو استفاده شود.
زمانی قمی افزود: صنعت در گذشته در اکثر مناطق کشور از جمله یزد بدون پیوست محیط زیستی شکل گرفته اما وجود این سرمایه‎‎ در استان و رتبه دوم یزد در حوزه معدن در کشور، این حق را به یزدی‎‎ها می ‏‏دهد که از صنایع های با تکنولوژی بالا (های تک) و بدون آلایندگی‌‌ در صنعت و معدن بهره گیرند.
استاندار یزد ادامه داد: همه نسخه های توسعه ای در یزد با پیوست محیط زیستی، تاریخی، فرهنگی و تمدنی اجرا می شود و رسانه ها می توانند در این راستا کمک شایانی کنند.
وی تصریح کرد: بنیاد نخبگان ماموریت تشکیل اتاق فکر برای تعیین اولویتهای استان را دارد و باید از اصحاب رسانه نیز در این اتاق فکر استفاده شود.
استاندار یزد صیانت از ظرفیت های موجود را از تیم اقتصادی استان خواستار شد و گفت: با منابع دولتی نمی توان به رشد اقتصادی رسید و به سرمایه گذاری داخلی و خارجی نیاز است.
زمانی قمی با بیان اینکه مجری سیاست های دولت است، افزود: از همه افرادی که دل در گرو توسعه استان دارند برای کمک و همیاری استقبال می شود.
وی با تاکید بر اهمیت مبانی اخلاقی در جامعه خاطر نشان کرد: در برهه کنونی به شدت نیازمند اخلاق هستیم.
زمانی قمی در پایان تشکیل کمیته ‎‎ای توسط معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برای رسیدگی به مشکلات اهالی رسانه را خواستار شد و بر تقویت و حمایت از تشکل های مرتبط با رسانه ها تاکید کرد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..