اجرای طرح ملی «کانون مدرسه» در ابرکوه

به گزارش یزدی نیوزطرح ملی کانون مدرسه با هدف ایجاد نشاط در امر آموزش و افزایش تعامل بین آموزش ‌و پرورش و کانون‌های فکری کودکان و نوجوانان در ابرکوه اجرا می‌شود .
 اجرای طرح کانون مدرسه برای دومین سال متوالی در ابرکوه آغاز شد که طی آن کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان (مراکز شماره یک  و دو)، میزبان دانش‌آموزان مقطع ابتدایی هستند .

«فاطمه احمدزاده» مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ ابرکوه در این ‌باره، گفت: تعداد ۲۰۰ دانش‌آموز در قالب چهار مدرسه از جمله مدارس دخترانه شاهد شهید عبدالرحمن آدمی و بنیاد  ۱۵ خرداد و پسرانه  شاهد شهید حقدوست و شهید «محمود فلاح زاده» تحت پوشش طرح مذکور در کانون شماره ۲ قرار دارند .

وی هدف از اجرای طرح ملی را امکان تعامل بیشتر بین مراکز کانون و آموزش‌ و پرورش، بهره‌مندی حداکثری دانش‌آموزان از امکانات کانون مانند کتابخانه و کلاس‌های آموزشی، ایجاد شور و نشاط در امر آموزش در جهت بهبود عملکرد دانش‌آموزان در طول تحصیل عنوان کرد .

احمدزاده با تأکید بر این که طرح فوق تا نیمه اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، اظهار کرد: هر یک از کلاس‌های مدارس نام‌برده به ‌صورت ماهی یک‌بار به‌طور کاملاً رایگان از امکانات آموزشی کانون بهره‌مند می‌شوند. ضمن این که با توجه به این که به علت کمبود امکانات و نیرو، برخی از دانش‌آموزان از امکان حضور در کانون محروم می‌شوند، مربیان کانون هر ماه در مدارس حضور یافته و برنامه‌هایی نیز برای آنان اجرا می‌کنند.

 
 

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..