کاغذ سنگی یک پدیده کارآمد و دوستدار محیط زیست

در بازدید از شرکت پیشگامان صنعت سبز بر لزوم استفاده از کاغذ سنگی با توجه به ماندگاری و مزیت های آن تاکیدشد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، در بازدیدی که به منظور آشنایی با فرآیند تولید کاغذ سنگی و کاربردهای آن از شرکت پیشگامان صنعت سبز صورت گرفت، معاون مدیر عامل بانک ملت بر لزوم استفاده از کاغذ سنگی با توجه به ماندگاری و مزیت های آن تاکید کرد.

در این بازدید که با حضور معاون مدیرعامل بانک ملت به همراه جمعی از مدیران ستادی بانک ملت استان یزد برگزار شد، کریم نژاد مدیرعامل شرکت پیشگامان صنعت سبز به تشریح کاربردهای محصولات این شرکت در صنایع مختلف مانند چاپ و بسته بندی ، تبلیغات و دکوراسیون داخلی پرداخت و مزیت های کاغذ سنگی را از قبیل مقاومت در برابر رطوبت و آب، مقاومت کششی، اشتعال،مقاومت در برابر حشرات موذی و … برشمرد.

در این بازدید حسین حیدری عضو هیات عامل بانک ملت نیز ضمن اشاره به توانایی های گروه پیشگامان در راه اندازی شرکتهای تعاونی تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار در نقاط متعدد کشور گفت: گروه پیشگامان در این راه قدم های شایسته ای برداشته و ایجاد طرح های نوین صنعتی و اقتصادی مانند کارخانه تولید کاغذ از سنگ و بندر خشک و …. حاصل تفکر توسعه محور و دوستدار محیط زیست مدیران این گروه است.

وی با تقدیر از زحمات مدیران شرکت پیشگامان صنعت سبز، تلاشهای این مجموعه را برای بومی سازی این صنعت به عنوان چهارمین کشور دارای این فناوری و اولین تولیدکننده این محصول در خاورمیانه ستود و کاغذ سنگی را یک پدیده کارآمد و دوستدار محیط زیست دانست و بر لزوم استفاده از این محصول در سطوح مختلف از قبیل مجلات ، روزنامه ها و اوراق اسناد و … تاکید کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..