افتتاح دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی در یزد

به گزارش یزدی نیوزمراسم افتتاح دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی به همراه رونمایی از پنج هزار پرونده شهید دانش‌آموز امروز در گلزار شهدای خلدبرین یزد برگزار می‌شود.

«علی میرشریف» با اشاره به انتقال دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی به استان یزد، اظهار کرد: در این راستا پرونده‌های دانش‌آموزان شهید با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیناد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بصورت نرم افزار و کتب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد .

وی افزود:‌ به زودی این دبیرخانه از استان ایلام به استان یزد منتقل و قرار است پنج هزار پرونده شهدای دانش‌آموز کشور با انتقال این دبیرخانه وارد یزد شوند.

مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی گفت: مراسم رونمایی از پرونده‌های شهدا و افتتاح دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی امروز یکشنبه اول مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در گلزارشهدا گمنام خلدبرین یزد برگزار می‌ شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: این پرونده‌ها قرار است با همکاری بنیاد شهید و حفظ آثار بصورت نرم افزار و کتب در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی در پایان خاطرنشان کرد: همکلاسی آسمانی عنوان یادواره شهدای دانش آموز است که هرساله توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود .

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..