نماینده اصلاح طلب اردکان:

مشارکت مردم در انتخابات یزد از ۸۰ درصد گذشت‌

نماینده اردکان ورئیس هیئت نظارت بر انتخابات یزد گفت: مشارکت مردم در انتخابات مناطق ییلاقی یزد از ۸۰ درصد گذشت.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه خبرنگاران نقش بسیار مهمی در ارتباط مردم و مسئولان دارند، اظهار داشت: روند انتخابات بسیار پرشور و خوب در حال پیگیری است که رسانه‌ها در این حضور نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در شهرهای ییلاقی یزد از ۸۰ درصد فراتر رفته، عنوان کرد: با توجه به اینکه مردم از مرکز استان به این شهرها می‌روند، به طور معمول مشارکت از ۱۰۰ درصد بالاتر می‌رود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یزد با بیان اینکه در بعضی دوره‌ها مشارکت ۱۲۰ درصدی در این شهرهای ییلاقی را داشتیم، خاطرنشان کرد: انتظارمان این است که مردم برای رای دادن زمان را به ساعت‌های آخر موکول نکنند.

به گزارش تسنیم،نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود مشارکت حدود ۸۰ درصدی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مردم باید به گونه‌ای حضور خود را تنظیم کنند که در ساعات پایانی با ازدحام جمعیت روبرو نشویم.

وی با اشاره به اینکه مطالبات و خواست‌های مردم برای رئیس جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین کننده است، بیان کرد: مردم ارائه کرده و سیاستمدارهایی را انتخاب می‌کنند که بتوانند پاسخگوی مطالبات و خواست‌های آنها باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..