درآستانه سفر:

حاشیه های سفر روحانی قبل از سفر به یزد

درآستانه سفر حسن روحانی به شهر یزد جمعی از موتورسواران یزدی با پوشیدن کاورهای تبلیغاتی درسطح شهر از حضور این نامزدانتخاباتی خبر می دهند.

به گزارش یزدی نیوزتیم تبلیغاتی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در یزدکه با فراخواندن جمعی از متخصصان حوزه تبلیغات برنامه های تبلیغاتی متنوعی را تدارک دیده است امروز همزمان با سفر حسن روحانی به استان یزد حجم فعالیتهای تبلیغاتی خودرا دو چندان کرده است.

بنابراین گزارش،امروز جدا از حضور جمعی از موتورسوران،پوسترهای متفاوتی که همراه با عکس مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی تزیین شده که در شیشه عقب ماشین های هواداران این نامزد انتخاباتی جانمایی شده است.

این در حالی است که ستادهای ائتلاف مردمی هم با نصب بنرهای تبلیغاتی مردم را به سخنرانی حسن روحانی که ساعت ۱۸ در مسجد حظیره برگزار خواهد شد دعوت نموده است.

شواهد عینی همچنین از حضور برخی جوانان و زنان یزدی حکایت می کند که با حضور در برخی مغازه های و مراکز مهم شهری مردم را دعوت به سخنرانی و هواداری از این نامزد انتخاباتی می کنند.

از شب گذشته نیز کانال و گروههای منتسب به رییس جمهور هم با دعوت های متفاوت حجم فعالیت های اطلاع رسانی را دوچندان کرده اند.

اما در همین حال ،برخی هوادارن ستاد انتخاباتی روحانی در یزداز نوع برخوردمتفاوت تیم حفاظت که برای امنیت سفر روحانی به یزد حضور یافته اند اظهار گله مندی می کنند.

ابوالقاسم شعشعی سخنگوی ستاد مرکزی روحانی در استان یزد هم با رد برخی اخبار مبنی بر تعویق سفر روحانی به استان یزد تصریح کرد: روحانی ساعت ۱۸ امروز میهمان دارالعباده است و در مسجد حظیره سخنرانی می کند.
هفته گذشته نیز حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد حظیره برای مردم یزد سخنرانی کرد.

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..