۲خبر کوتاه انتخاباتی از مهریز و اشکذر

no-thumbs

فرماندار مهریز گفت: برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و پرشور ، اقتدار و عزت ملت قهرمان ایران را در منظر جهانیان نشان می دهد.

به گزارش یزدی نیوزسید محمد رستگاری  در جمع دانش آموزان هنرمند و تعدادی از فرهنگیان شرکت کننده در جشنواره خلاقیت و مهریز شناسی در دبستان دخترانه کریم اهلبیت (س) این شهرستان افزود: مسئولان اجرایی باید با اجرای دقیق قانون در انتخابات زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.
وی ادامه داد: مردم قهرمان ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رای بار دیگر درایت و شجاعت خود را در عمل نشان می دهند و موجب عزت و افتخار برای میهن اسلامی در عالم می شوند.
فرماندار مهریز اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند بر اساس روز شمار تعریف شده در مهریز انجام گرفته و هیچ مشکلی برای برگزاری آن در ۲۹ اردیبهشت ماه وجود ندارد.
رستگاری گفت: جلسات هیات های اجرایی و نظارت بر اساس مقررات با نظم و ترتیب برگزار شده و همه چیز آماده برگزاری انتخابات بزرگ و غرور آفرین است که قطعا شاهد مشارکت حماسی مردم خواهیم بود.
وی افزود: فرهنگیان و دانش آموزان همراه با سایر اقشار مردم مومن نقش مهمی در انتخابات دارند و امیدواریم با حضور گسترده آنها توطئه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همانند گذشته نقش بر آب شود.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها و ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود و حدود ۳۵ هزار نفر در مهریز واجد شرایط رای دادن هستند.
مرکز شهرستان مهریز با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری یزد واقع شده است.
۷۵۳۶/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**
****
رییس هیات اجرایی شهرستان اشکذر بابیان اینکه ۴۴ شعبه اخذ رأی برای برگزاری پرشور انتخابات اردیبهشت‌ماه در این شهرستان پیش‌بینی‌شده است اظهار داشت: در همین راستا برنامه‌ریزی لازم برای تأمین امکانات موردنیاز و نیز بررسی وضعیت ضریب آنتن دهی تلفن همراه در حال انجام است.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری اشکذر، محمدعلی شاه‌حسینی در نشست هیات اجرایی این شهرستان که به‌منظور بررسی تعیین مکان و وضعیت شعب اخذ رأی این شهرستان تشکیل‌شده بود بابیان اینکه برگزاری روند انتخابات بر عهده هیات اجرایی است اظهار داشت: عوامل دست‌اندرکار باید با دقت و توجه خاص نسبت به فراهم نمودن شرایط مناسب شعب اخذ رأی اقدام های لازم را انجام دهند.
وی تعداد نهایی شعب اخذ رأی در این شهرستان را ۴۴ مورد اعلام کرد و افزود: با ادغام ۷ مورد از شعب خضرآباد و تقلیل آن به ۱۵ شعبه، برنامه‌ریزی لازم برای تأمین امکانات موردنیاز ۴۴ شعبه اخذ رأی انتخابات ۲۹ اردیبهشت در حال انجام است.
وی ضریب آنتن دهی تلفن همراه را از نکات ضروری و بااهمیت کنونی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه ۲۱ فرآیند انتخابات نیمه مکانیزه نیازمند وجود زیرساخت‌های مناسب اینترنتی است ضروری است این موضوع بیش از گذشته مدنظر قرار گیرد.
رئیس هیات اجرایی شهرستان اشکذر بابیان اینکه با تشخیص هیات اجرایی بخش خضرآباد برخی حوزه‌های اخذ رأی در یکدیگر ادغام شد تصریح کرد: این امر در راستای تحقق شعار سال و به‌منظور کاستن از هزینه‌های مادی و نیز نیروی انسانی در این بخش انجام‌شده است.
مرکز شهرستان اشکذر در ۲۰ کیلومتری استان یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..