سومین جشن سالانه و خانوادگی نوروز باستانی ندوشن

به گزارش یزدی نیوز به نقل از پایگاه فرهنگی ندوشن،با آمدن فصل رویش و پویش طبیعت و آغاز سال نو بنا به سنت دیرین نیاکان نیک اندیش مان به همت مؤسسه فرهنگی – اجتماعی اندیشه روشن و با همکاری ادارات و سازمانهای ندوشن، جشن سالانه و خانوادگی نوروز باستانی ندوشن با شور و نشاط فراوان در روز پنجشنبه سوم فروردین ماه ۱۳۹۶ در محل سالن ورزشی شهدای شهر ندوشن برگزار گردید و استقبال بی نظیر همشهریان عزیز در این جشن ملی زاید الوصف بود.
در این مراسم که با حضور علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عزت الله جامعی ندوشن بازیگر و تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون و دیگر پزشکان و فرهیختگان ندوشنی حضور داشتند، با اجرای برنامه های شاد و متنوع توسط گروههای مختلف هنری شاد و همچنین اجرای برنامه ای دلنواز توسط محمدرضا سلمانی ندوشن ساعاتی خوش را برای حاضرین رقم زدند.
همچنین با حسین امینیان ندوشن کارشناس بین المللی فرش جهانی در فرانسه ارتباط تصویری برقرار شد که شور و شعفی مضاعف به این مراسم داد. وی ضمن صحبت با همشهریان خود پیرامون صنایع دستی ندوشن از جمله قالیبافی اظهار امیدواری کرد که صنعت فرش ایران بتواند جایگاه واقعی خود را در جهان بازیابد.
در این مراسم از عزت الله جامعی ندوشن هنرمند ارزشمند تئاتر، سینما و تلویزیون، مریم جعفری از روشندلان ندوشن و خواهر شهید، ناخدا فتح الله رحیمیان ندوشن فرمانده ناوشکن جماران، استاد اسد جعفری از آخرین بازمانده صنعت چلنگری در ندوشن و دکتر میلاد جعفری ندوشن مخترع فناوری آهسته رهش در تزریق دارو تجلیل شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..