نماینده اصلاح طلب اردکان:

هیات نظارت از هرگونه اعمال سلیقه در بررسی صلاحیتها دوری کند

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات 29 اردیبهشت گفت: اعضای هیات نظارت از هرگونه اعمال سلیقه در بررسی صلاحیت ها دوری کنند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش در نشست عالی انتخابات این شهرستان با بیان اینکه افتخار نظام جمهوری اسلامی، حاکمیت اراده مردم بر سرنوشت شان است افزود: برگزاری متوسط سالانه یک انتخابات در کشور از نمونه‌های بارز مردم‌سالاری و مشارکت مردم در سرنوشت شان است.
وی اضافه کرد: مسئله اول و اساسی در انتخابات، حضور گسترده مردم است و این موضوع با توجه به تحولات کنونی جهان اهمیت ویژه ای یافته است.
تابش با اشاره به اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف بخصوص اقتصاد و سیاست خارجی اظهار داشت: علیرغم شرایط سخت اقتصادی در بدو شروع بکار دولت و کاهش شدید قیمت نفت، این دولت توانست نسبت به بهبود و ثبات شرایط اقتصادی کشور گام های خوبی بردارد و امیدوارم با تداوم این روند شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان یزد اضافه نمود: همه دلبستگان به نظام باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند تا با حفظ روحیه امید در مردم و خنثی کردن تبلیغات دشمن، زمینه وحدت ملی و اعتلای کشور فراهم آید.
تابش همچنین با تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد انتخابات استان و شهرستان تاکید کرد: هیئت های نظارت با پرهیز از اعمال سلیقه و عمل به قانون، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، قانونمند و سالم را فراهم نمایند.
 

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..