سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد خبر داد :

اجرای طرح درختکاری با حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر یزد

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت : همزمان با هفته منابع طبیعی و پاسداشت روز درختکاری، مراسم اجرای طرح درختکاری با حضور داوطلبان این شهرستان برگزار ‌شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان یزد / حسین مجیبی فر سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : همزمان با هفته منابع طبیعی و پاسداشت روز درختکاری، مراسم اجرای طرح درختکاری با حضور داوطلبان این جمعیت در منطقه شاهدیه یزد برگزار ‌شد.

در این مراسم که با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد، کارشناس حوزه داوطلبان و جمعی از داوطلبان این جمعیت برگزار شد؛ بیش از ۵۰ رأس نهال درخت در منطقه شاهدیه یزد کاشته ‌شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در حاشیه  برگزاری این طرح گفت: این طرح با تأسی از  پیام مقام معظم رهبری  (مدّظلّه العالی) و تأکیدات ایشان در خصوص درختکاری و همزمان با اغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری انجام شد.

مجیبی فر افزود: جمعیت هلال احمر با اجرای طرح درختکاری و کاشت نهال توسط داوطلبان سعی می کند با فرهنگ سازی این کار خیر و عام المنفعه و آموزش در خصوص نحوه ی درختکاری با کمک گرفتن از نیروهای داوطلب و خودجوش، سرانه فضای سبز را در کشور افزایش دهد.

این مقام مسئول افزود: افزایش فضای سبز و کاشت نهال، مخصوصا در این ایام مناسبتی که با میل و اشتیاق ویژه‌ای توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر پیگیری می‌شود در جلوگیری از افزایش آلودگی هوای شهر تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در برنامه‌های مناسبتی جمعیت هلال احمر همواره به موضوع درختکاری اهمیت زیادی داده شده است و این طرح هرساله توسط داوطلبان این جمعیت به صورت خودجوش اجرا می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..