تسریع در گازرسانی به مجتمع کارگاهی محصولات کنجدی اردکان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: در بازدید روز گذشته فرماندار اردکان از مجتمع محصولات کنجدی در شهرک صنعتی اردکان بر تسریع در گاز رسانی به این مجتمع کارگاهی تاکید شد.

به گزارش یزدی نیوز، "سید مسعود عظیمی" افزود: یکی از کمبود های زیرساختی که این مجتمع کارگاهی با وجود استقرار حدود ۷۰ تولید کننده محصولات ارده و حلوا با ان مواجه است، نبود ایستگاه TBS گاز می باشد.

عظیمی ادامه داد: کار ساخت و زیرسازی این مجتمع در دو سال اخیر دارای پیشرفت مناسبی بوده است و کلیله امکنات زیربنایی اولیه از جمله ایجاد شبکه گاز با همکاری خود واحدهایصنعتی و ادارات ذیربط تامین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از این واحدهای صنفی و تولیدی آماده بهره برداری و آغاز تولید می باشند، تامین گاز این مجتمع ضروری است که همکاری و تعامل بیشتر شرکت گاز استان را می طلبد.

عظیمی تصریح کرد: جلسه هیئت مدیره شهرک صنعتی اردکان نیز با حضور مقیمی فرماندار اردکان در محل شرکت خدماتی برگزار شد و پس از آن با حضور در شرکت برسام شیرینی سلامت تولید کننده انواع فراورده های کنجدی با مراحل تولید صنعتی این فراورده های غذایی اشنا شدند.

بخش نظردهی بسته شده است..