مراسم اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی در مهریز

no-thumbs

مراسم اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان اجرایی در مسجد جامع مهرپادین مهریز در استان یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزدر این مراسم که از طرف اهالی محل و کانون فرهنگی هنری شهید عقیلی مهریز برگزار شد معاون فرماندار ، برخی از مسئولان اجرایی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
در این مراسم معنوی روحانیان با اشاره به دوران مبارزانی و سوابق دیرینه یار وفادار و خستگی ناپذیر نظام ، انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) و رهبری معظم از تلاش های وی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب در بخش های مختلف قدردانی کردند.
سخنرانان این مراسم با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی همواره با ولایتمداری و مردمداری در کنار نظام و انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف و آرمان های امام خمینی و ولایت فقیه تلاش داشته است بر تکریم و زنده نگه داشتن خاطر وی تاکید کردند .
در ادامه این مراسم همچنین مداحان اهلبیت عصمت و طهارت (ره) به مناسب ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در رثای آیت الله هاشمی رفسنجانی به سوگواری و عزاداری پرداختند .
قرائت زیارت ملکوتی عاشورا از دیگر برنامه های مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که در این مراسم در شهرستان مهریز انجام گرفت.
مشابه این مراسم شب گذشته در برخی از مساجد در سطح شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان مهریز به نحو باشکوهی با حضور گسترده آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه برگزار شد.
شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری یزد واقع شده است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..