فعالیت ۵۰۰ ستاد مردمی دهه فجر در مساجد استان یزد

no-thumbs

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد یزد از فعالیت 500 ستاد مردمی بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح مساجد این استان خبر داد .

به گزارش یزدی نیوزمحسن رستگاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و اعضای ستاد دهه فجر افزود: این ستادها با حضور و همکاری جوانان در مساجد سطح استان تشکیل و فعالیت می کنند.
وی اهم برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد را شامل آذین‌بندی ، مسابقات فرهنگی ، هنری ، قرآنی و ورزشی ، سرکشی و دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران و همچنین برگزاری جشنواره روح خدا است.
این مسئول اظهار داشت: جشنواره روح خدا که کشوری است دهه فجر انقلاب اسلامی امسال آغاز می شود و تا ۱۵ خرداد ماه سال ۹۶ نیز ادامه خواهد داشت.
رستگاری انجام اردویی بازدید از منزل حضرت امام خمینی(ره) در خمین و دیدار با مراجع با حضور اعضای کانون مساجد استان یزد را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر امسال برشمرد.
همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به تشکیل ۲۴ کمیته ستاد دهه فجر و تشکیل ۵۰۰ ستاد مردمی در مساجد خبر داد که نقش مهمی در تحقق اهداف نظام دارند.
حجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: تمام تهمیدات لازم برای برگزاری باشکوه هرچه بهتر برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان یزد تاکید کرد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..