نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر یزد برگزار شد

no-thumbs

نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان یزد به میزبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزدر این نشست که دبیران و نمایندگان چند کمیته دیگر ستاد دهه فجر نیز حضور داشتند راهکارهای پوشش رسانه ای مطلوب برنامه های دهه فجر بررسی و در این خصوص بحث و تبادل و نظر شد.
جانشین مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در این نشست با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید از ستاد مرکز استان به همه شهرستان های استان ابلاغ شود گفت: در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که (دوشنبه) برگزار می شود برنامه های مناسب ویژه دهه فجر تبیین می شود.
سیدحسین میرحسینی با تاکید بر نقش مهم آموزش و پرورش و مدارس در زنده نگه داشتن انقلاب و مجاهدتهای صورت گرفته در این خصوص پیشنهاد داد: دیدگاه های نقش آفرینان انقلاب اسلامی در رسانه ها منعکس شود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جانشین ستاد دهه فجر استان یزد نیز گفت: هنر کمیته های زیرمجموعه ستاد دهه فجر به خصوص کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی باید جلب توجه خانواده های یزد برای مشارکت هر چه بیشتر در برنامه های دهه فجر باشد.
سعید زارع با تبیین برخی برنامه های دهه فجر افزود: گرامی داشت دهه فجر نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه ها، نهادها و آحاد مردم است.
سرهنگ سعید دهقان دبیر کمیته بسیج و نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب رسانه ای بود اظهار کرد: نقش رسانه های مختلف در پیروزی انقلاب به گونه ای بود که یکی از صاحب نظران غربی از آن به عنوان 'انقلاب نوار' یاد کرد.
همچنین میثم فلاح دبیر کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر نیز با تبیین ۳۸ برنامه ویژه دهه فجر در این کمیته گفت: ستاد دهه فجر در یکهزار و ۴۰۰ مدرسه یزد تشکیل شده و نهادهایی از جمله بسیج دانش آموزی، هلال احمر، سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن های دانش آموزی نیز برنامه های مناسبی برای گرامیداشت دهه فجر در مدارس تدارک دیده اند.
عبدالمجید معنوی جانشین کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان یزد گفت: این کمیته وظایفی از جمله هماهنگی برای پوشش رسانه ای مناسب برنامه های دهه فجر عهده دار است که برای تحقق آن، کمیته های مختلف ستاد هه فجر باید برنامه های خود را در اختیار کمیته قرار دهند.
مهدی سلطانی مدیر اتاق خبر واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیما مرکز یزد نیز پیشنهاد ارایه گزارش عملکرد مسئولان استان در دهه فجر و حضور مردم و مسئولان حضور در مزار شهدا و خلدبرین در روز ۱۲ بهمن ماه و تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب مطرح کرد.
امیر ترقی نژاد مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: تجلیل از خبرنگاران فجر آفرین باید به گونه ای صورت گیرد و شان و منزلت این قشر حفظ شود.
همچنین حمیدرضا دهقان و فرشاد براتی نماینده و سرپرست خبرگزاری ایسنا و تسنیم پیشنهادهایی از جمله معرفی نقش آفرینان انقلاب برای انجام مصاحبه و برگزاری میزگرد ارایه کردند.
۷۵۳۲ خبرنگار: سعید صادقی مقدم**انتشار : بهنام احمدی *

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..