برنامه‌ریزی برای برگزاری ۱۰۰ نمایشگاه در طول سال در یزد

no-thumbs

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد از تلاش برای برگزاری 100 نمایشگاه در طول سال خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمصطفی بوستانی در حاشیه بازدید وزیر اندونزی از نمایشگاه صنعت و معدن و امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد اظهار داشت: در تدارک پیگیری برگزاری ۱۰۰ نمایشگاه در سال در استان یزد هستیم و به طور قطع این پتانسیل می‌تواند مورد استفاده کشور دوست و برادر اندونزی نیز قرار گیرد تا همکاری‌های بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این تفاهم‌نامه ارتباط و مسافرت آسان و بهتر تجار یزدی به ویژه شرکت آنها در نمایشگاه‌های کشور اندونزی با مساعدت سفارت آسانتر می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان یزد یکی از استان‌های معدن‌خیز و دارای صنایع بزرگ است، طی بازدیدی که سفیر اندونزی از این استان داشت، ظرفیت‌های استان مورد توجه قرار گرفت و منجر به امضای تفاهم‌نامه شد.

بوستانی عنوان کرد: امضای این تفاهم‌نامه به طور قطع باعث همکاری‌های بیشتر و معرفی توانمندی‌های صنایع استان یزد به ویژه شرکت تجار و صنعت و معدن استان در نمایشگاه‌های کشور اندونزی خواهد بود و با امضای این تفاهم‌نامه بسیاری از بروکراسی‌های اداری حذف شده و بخشی از هزینه‌ها نیز به صورت چشمگیری کاهش یافته است.

به گزارش فارس، ‌سهولت روادید، تأمین بخشی از هزینه اسکان و سفر و … از مسائل مطرح شده در تفاهم‌نامه امضا شده بین شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد و سفارت اندونزی است.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..