اجرای چهار هزار برنامه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دریزد

no-thumbs

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای افزون بر چهار هزار برنامه مردمی در طول دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری ، ورزشی طبق روز شمار انقلاب اسلامی با همکاری مردم در شهر و مناطق روستایی استان برگزار می شود.
وی از تشکیل ۱۰۰ ستاد اصلی و دو هزار ستاد فرعی با حضور و مشارکت گسترده آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی در یزد و ۹ شهرستان تابعه استان خبر داد که فعالیت های خود را از مدت ها قبل آغاز کرده اند.
این مسئول اظهار داشت: تشکیل یک هزار کمیته در بخش های مختلف برای برنامه ریزی و هماهنگی جشن های سالگرد پیروزی انقلاب مقدس اسلامی نیز انجام گرفته است .
فخرالدینی گفت: رویکرد و روح کلی تمام برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ، بیان ثمرات و دستاوردهای عظیم و ماندگار نظام در ۳۸ سال گذشته و همچنین بصیرت افزایی است.
وی افزود: در این خصوص برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی با همکاری رسانه های گروهی و همراهی دستگاه های اجرایی نیز با قوت و درایت در استان دارالعباده صورت می گیرد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبلور آگاهی ، بصیرت و ولایتمداری مردم یزد است.
فخرالدینی گفت: مردم در بخش های مختلف می توانند نظرها و پیشنهادهای سازنده خود را به منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه ها به ستاد دهه فجر واقعدر در جنب میدان مدرسی اعلام کنند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..