دیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی:

استقرار مشاورین صنعتی یزد در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از مرکز خدمات فناوری و کسب و کار استان به عنوان مرکزی برای استقرار و فعالیت مشاورین صنعتی و ارائه کلیه خدمات به صنعتگران نام برد.

به گزارش یزدی نیوز"سید مسعود عظیمی" در چهارمین جلسه شورای فناوری و نوآوری استان که در محل ساختمان کسب و کار در شهرک صنعتی یزد برگزار شد، افزود: این مرکز با هدف توانمندسازی، رقابت‌پذیری و توسعه صنایع کوچک ‌و متوسط استان ایجاد شده و آماده بهره‌برداری برای استقرار مشاورین صنعتی استان است.

وی خاطرنشان کرد: مراکز خدمات فناوری و کسب و کار در شهرک‌های صنعتی برای استقرار واحدهای مشاوره‌ای و خدمات کسب و کار مورد نیاز صنعت هستند که با هدف ارتقاء فناوری، بهره وری و بهبود شرایط فنی و اقتصادی واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی بزرگ ایجاد می‌شوند.

عظیمی ادامه داد: مرکز خدمات فناوری و کسب ‌و کار یزد به منظور ارائه خدمات حرفه‌ای به صنایع کوچک ‌و متوسط استان یزد با تکیه بر ظرفیت‌های مشاوران و مدیران حرفه‌ای و نهادهای پشتیبان حول محورهای مشاوره صنعتی، آموزش و فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی بر آن است تا هدف صنایع رقابتی با خدمات حرفه‌ای را محقق سازد.

این مسئول در خصوص مشخصات فنی این طرح نیز گفت: ساختمان مرکز کسب و کار شهرک صنعتی در فضایی به وسعت پنج هزار متر مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال ایجاد شده است.

ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..