ادعای استاندار یزد:

مردم یزد کم تحرک نیستند

استاندار یزد با اشاره به این که مردم یزد به سختکوشی مشهورند، گفت: این که بگوییم مردم یزد کم تحرک‌ترین در کشور هستند درست نیست.

به گزارش یزدی نیوز،«سیدمحمد میرمحمدی» در نشست شورای عالی ورزش استان یزد با بیان این که توجه به ورزش در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: یکی از اقدامات قابل توجه در ارتباط با توسعه ورزش در استان و کشور، توجه به ورزش همگانی است.

وی با اشاره به این که ورزش زمینه شادابی جامعه را فراهم می کند، گفت: ورزش همگانی به این دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است که با تمام جامعه ارتباط دارد و زمینه ورزش همه افراد جامعه را فراهم می کند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: این سابقه در استان یزد وجود دارد که اقدامات خوبی برای ورزش کارکنان انجام شده بود ولی باید به دنبال این باشیم که چرا این اقدام در طول سالیان قبل ادامه پیدا نکرده است.

استاندار یزد با اشاره به این که این موضوعات هیچ ارتباطی نباید به تغییر دولت‌ها داشته باشد، افزود: در صورتی که متولی برای این امر وجود دارد، باید سعی شود که چنین اقداماتی در طول سال ادامه پیدا کند.

این مقام مسئول بیان کرد: نباید تحت تاثیر تغییرات و مدیران قرار گیریم چرا که این تغییرات وجود دارد و امری طبیعی است پس نمی‌شود به موازات تغییر هر مدیری، روند ارائه خدمات به جامعه که مورد نیاز آنها هست هم قطع شود یا تغییر کند.

وی با تاکید بر این که استان یزد از ویژگی‌های بسیار خاصی برخوردار است، تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی های استان یزد که در کل کشور به آن شهره است، بحث سختکوشی این مردم است.

میرمحمدی همچنین موضوع بعدی در ارتباط با یزد را صنعتی و کارگری بودن این استان دانست و گفت: نمی توان از یک طرف گفت که استان یزد یک استان کارگری است و مردم آن سختکوش هستند و از طرف دیگر بخواهیم با آمارهای نادرست، مردم را کم تحرک ترین در کشور بدانیم.

ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..