14تا 24 بهمن:

یزد میزبان فیلم‌های منتخب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: یزد میزبان فیلم‌های منتخب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوزعلی غیاثی ندوشن با اعلام این خبر افزود: فیلم‌های منتخب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، بهمن ماه، در پردیس سینمایی تک اکران می‌شود.
وی اظهار کرد: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر از تاریخ ١٤ تا ۲٤ بهمن است، که امیدواریم مردم هنر دوست یزد  از این اتفاق استقبال کنند.این مقام مسئول در عین حال افزود:در این مدت ٢٠فیلم هرکدام در دوسانس اکران خواهد شد.
پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر، از ۸ صبح دوشنبه چهار بهمن‌ماه سال‌جاری برای شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر به آدرس cinogram.com بلیت خود را خریداری کنند. بلیت‌های خریداری شده به آدرس افراد در حساب کاربری خریداران با پیک ارسال خواهد شد.
وی افزود: پیش‌فروش بلیت‌ها در شهرستان‌ها از ساعت ۸ صبح دوشنبه چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود و ساعت ۱۲ شب پنجشنبه ۷ بهمن ماه به پایان خواهد رسید.
به گفته غیاثی ندوشن، بلیط‌های خریداری شده مربوط به هر سالن نمایش فیلم از ٢٤ ساعت قبل از شروع جشنواه در همان سالن فقط با ارئه کارت ملی تحویل خریداران محترم خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اولویت با فروش بلیط به صورت سری است و در صورت اتمام فروش اینترنتی بلیط‌های سری بلیط تکی عرضه نخواهد شد ادامه داد: علاقمندان امسال می‌توانند بلیت‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده کنند، اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در پایان گفت: علاقمندان خرید بلیت پس از ورود به سایت و ثبت نام با کدملی و مشخصات خود می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند و هر کاربر با کد ملی مشخص، امکان انتخاب حداکثر چهار سانس از سینماها و در هر سانس حداکثر ۲ بلیت را خواهد داشت.

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..