تقدیر از کارآفرینان برتر استان یزد با حضور معاون وزیر تعاون

no-thumbs

در یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان یزد از میان 171 شرکت متقاضی حضور در جشنواره 9 شرکت برتر تقدیر شدند.

به گزارش یزدی نیوزدر این جشنواره در اتاق بازرگانی و با حضور معاون وزیر تعاون ، استاندار و مدیران اقتصادی دستگاه های دولتی و بخش خصوصی استان ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: کارآفرینان نقش موثری در توسعه اقتصادی دارند و باید این فرهنگ در بین مردم به عنوان یک ارزش و باور به صورت فرهنگ درآید.
وی با بیان اینکه کارآفرینی هویت ما را نشان می‌دهد ، افزود: این جشنواره نیز با هدف گسترش این فرهنگ و ایجاد نشاط و رقابت در فضای کسب و کار در طول سال های گذشته برگزار شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: توسعه و ترویج کارآفرینی از رسالت های مهم وزارت تعاون است از این رو این جشنواره را در دو سطح استانی و ملی برگزار می کند.
ریاحی درباره روند انتخاب کارآفرینان برتر این جشنواره گفت: ریاست بخش استانی شورای سیاستگذاری این جشنواره بر عهده استاندار و بخش ملی بر عهده وزیر تعاون است که در استان یزد در مدت ۱.۵ ماه ۱۷۱ شرکت با زمینه اشتغال ۱۹ هزار نفر برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کردند.
وی اضافه کرد: در برگزاری این دوره از جشنواره در قالب سه سطح از ارزیابی شرایط انتخاب برترین ها برنامه ریزی شد و رویکرد امسال جشنواره نسبت به سال‌های قبل تغییر کرده بود به گونه ای که قسمتی از اختیارات استانی به صورت متمرکز در تهران انجام شد تا خطاهای انسانی به حداقل ممکن برسد.
مدیرکل تعاون استان یزد شاخص های اصلی برترین ها را خلاقیت ، ریسک پذیری ، رشد اشتغال ، افزایش گردش مالی ، آینده نگری و فعالیت های نوآورانه عنوان کرد.
این مسئول با اشاره به حضور ۱۶ داور برای بررسی طرح ها ادامه داد: از مجموع متقاضیان، ۸۰ شرکت به مرحله نخست راه یافتند که در مرحله دوم ۴۲ شرکت باقی ماندند و در مرحله سوم که بازدیدها و داوری‌ها میدانی بود ۲۱ شرکت به مرحله سوم رسیدند و نهایتا از بین این تعداد ۹ شرکت به عنوان کارآفرین برتر استان انتخاب شدند.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..